Ga naar inhoud

Geen Beeld op scherm na aansluiting grabby


DigiBear

Aanbevolen berichten

Inderdaad doet de videocamera het wél goed (die is aangesloten met de 3-tulip stekkertjes.

Dus mogelijk ontbreekt er een zogenaamde composite-card in de computer?? maar als dat zo is weten we toch nog niet wat we dan moeten aanschaffen. Enig idee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De grabby is eigenlijk ook een soort composite-kaart alleen dan via USB.

De definitie van composite:

Composite video (1 channel) is an analog video transmission (no audio) that carries standard definition video typically at 480i or 576i resolution

Hetgeen wat ik dan dacht (verkeerde video-source) gaat dan ook niet op. Je zou de videorecorder eens kunnen testen op een gewone TV, of je dan wel beeld hebt (ook al lijkt mij dat dit gewoon moet werken).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar moet er dan in de pc geen extra card ingezet worden? we hebben de grabby met usb aangesloten maar nog steeds wel geluid, géén beeld....

De videorecorder doet het op onze gewone tv prima hoor!

Overigens heb ik de grabby en videorecorder ook nog eens geprobeert op mijn laptop maar daar hetzelfde resultaat, wordt er wanhopig van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaliter gezien hoeft er geen extra kaart ingezet worden, de Grabby vangt deze functionaliteit helemaal af.

Zit er bij de software van Grabby (of het boekje) geen handleiding hoe de videobron ingesteld moet zijn?

Ik zit even te denken, maar misschien kan de Grabby de videobron alleen uitlezen als de resolutie een bepaald formaat heeft. Dan zou dat ergens in een handleiding moeten staan wat voor instellingen de videobron moet hebben.

Anders zou ik het ook even niet weten, misschien iemand anders nog ideeën?

Link naar reactie
Delen op andere sites

AdwCleaner heeft alvast nog wat extra rommel van de PC gehaald ... die ziet er nu helemaal clean uit. Maar dat is maar een deel van het probleem, blijkbaar. Verwijder nu wel eerst de gebruikte tools.

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

En dan mag je verder gaan met de suggesties van Leroy !

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.