Ga naar inhoud

Scherm "bevriest" ? en verspringt zich naar windows tijdens game


georgia

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dit zijn de programma's die ik via taakbeheer (opstarten) heb uitgeschakeld:

> IDT PC audio

> Synaptics touchpad

> Catalyst control center

> PowerDVD RC service

Wat heb je met deze programma's gedaan?

Synaptics touchpad is de driver voor het touchpad van de laptop. Als je die uitzet, kan je het touchpad niet meer gebruiken.

IDT PC audio is een geluidsdriver. Als je die uitzet, kan je problemen ondervinden met het geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

probleem dat als ik aan het typen ben en telkens ergens op moet klikken om verder te gaan blijft zich nog voordoen.....
Toen windows "kaal" opgestart was, had je dit probleem toch niet meer?

Na het aanzetten van welke service is het probleem terug opgedoken?

Als je dit niet (meer) weet, zal je de ganse procedure moeten overdoen vrees ik.

Dus Windows "kaal" opstarten en dan 1 service per keer weer aanvinken.

Test na elke service of het probleem zich voordoet.

Zodra je het probleem weer hebt, is de boosdoener gevonden: nl de laatst aangezette service.

Zet dan deze service weer uit en test of het probleem dan weer weg is.

Ga dan verder met de services weer aan te zetten maar sla de "boosdoener" over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee niet met "kaal opstarten"....

ik weet het helaas niet meer :( .... boosdoener voor de game was : TVversity (mediaserver) > deze heb ik dan ook meteen verwijderd en probleem is hiermee opgelost....

ik zal dit procedure herhalen en testen voor mijn andere probleem.

alvast dank!

EDIT

dien ik iedere keer de comp. opnieuw op te starten om het te testen? of werkt het alleen nadat ik weer opgestart ben?

aangepast door georgia
Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien ook nog handig om te weten, heb aantal dagen geleden van windows 8.1 naar 8 gewijzigd. Echter ontstonden de problemen pas erna en niet direct na de installatie.

Aanvullend kan je misschien ook even vermelden in een volgend bericht hoe je bovenstaande uitgevoerd hebt indien je probleem niet opgelost raakt?

Trouwens welke Windows versie stond er bij aankoop op?

Geef dan ook het model en modelnummer door van je HP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg de specifieke service niet gevonden, heb inmiddels het lijst al 4x nagelopen en elke service volgens de wijze uitgeschakeld....

Alle problemen zijn nu verdwenen echter zijn onderstaande services momenteel uitgeschakeld:

> adobe flash player update service

> bluesoleilCS

> Bonjour-service

> BShelpCS

> google update-service (geupdate)

> google update-service (geupdatem)

> HP Support assistant service

> HP connected remote service

> HP software framework service

> HP service

> HPWMISVC

> Canon inkjet printer/scanner / fax extended survey program

> MBAMscheduler

> MBAMService

> RzKLService

EDIT

@ Clarkie

Bij aankoop stond er windows 8, na een melding van windows dat er een nieuwere versie van windows beschikbaar was namelijk 8.1, heb ik dat meteen geinstalleerd.

Na een paar dagen ontstonden er "problemen", windows store werkte opeens niet meer, sommige programmas waren niet compatibel met windows 8.1.

Zodoende heb ik via windows zelf (helaas weet ik niet meer exact hoe) een "herstel" ? gemaakt naar de vorige windows.

aangepast door georgia
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.