Ga naar inhoud

Zorin OS uittesten


Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast fcbbrugge

[h=4]Zorin OS laat je Windows-programma's installeren en stelt u in staat om ze te draaien zonder gebruik van Windows. Hier is hoe je het doet:[/h] 1. Download een Windows-programma van het internet. Als u Windows-programma's installeren op dezelfde manier als Zorin OS programma's via het pakket managers te installeren, opent u Start> Wijn> PlayOnLinux. U kunt ervoor kiezen om gratis Windows-programma's downloaden en installeren op die manier of raken makkelijk betaald voor programma's met behulp van een schijf en het selecteren van het programma dat u installeert.

2. Wanneer u de installatie te voltooien, kunt u deze programma's door naar Start> Andere of Start> Wijn> Programma's en het gewenste programma te openen.

Dit is vertaald !Maar weet dat je met Wine...progjes van Windows kunt installeren

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ fcbbrugge,

Met dit soort krakkemikkige Google Translate-vertalingen zijn we hier niets. Ofwel vertaal je het zelf naar een bruikbare tekst voor onze forumgebruikers, ofwel zet je de originele tekst in het topic. Indien de TS - in dit geval - het Engels machtig is, heeft hij/zij daar meer aan dan aan dat brabbeltaaltje van Google.

Bij deze:

Download a Windows program from the Internet. If you install Windows programs in the same way as Zorin OS programs to install via the package managers open Start> Wine> PlayOnLinux. You can choose to download free Windows programs and install that way or get easily paid for programs using a disc and select the program that you are installing.

2. When you complete the installation, you can program by going to Start> Other Off> Wine> Programs and open the desired program.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

@ Kape sorry heb dit gedaan door dat TS dit schreef Ik ben reeds op zoek geweest maar er is geen uitleg (handleiding) in het Nederlands te vinden en mijn Engels is niet goed genoeg om er aan uit te geraken

wilde maar helpen hoor.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kape sorry heb dit gedaan door dat TS dit schreef Ik ben reeds op zoek geweest maar er is geen uitleg (handleiding) in het Nederlands te vinden en mijn Engels is niet goed genoeg om er aan uit te geraken

Had dit wel gelezen ... maar dan proberen we zelf toch een beetje die Nederlandse tekst te fatsoeneren, want zo is het ook maar redelijk lachwekkend en (vooral) onbruikbaar. En dat is nu niet meteen de stijl van PCH.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg het programma dat ik wil installeren met Wine nergens te zien hoor ??

Ja inderdaad met die Google vertaling daar ben ik ook niet veel, daar ben ik reeds van afgestapt die trekt toch op niets

Maar toch bedankt om het willen helpen FCBBrugge :top:

Ik krijg het programma wel open in Wine maar installeren dat gaat niet wat doe ik verkeerd?

Grts Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Als je wil test ik het wel effe uit..als je zegd over welk progje het gaat!misschien komt medewerker Hensyr met tip!

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dit kan ik doen

Het gaat over programma's van het satellietforum

het programma openen ja zie foto, maar dit gebeurd met de installatie knop

Dit wil toch zeggen installeren maar waar staat het dan?

Ik heb dus nu de snapshot geopend om deze snapshot te maken, maar installeren daar geraak ik niet uit wijs

Grts Peter

post-21567-1417705806,5172_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.