Ga naar inhoud

Pdf rechtstreeks mailen


lavina

Aanbevolen berichten

een soortgelijke vraag (misschien): ik vraag me af of je een pdf-bestand direct als mail kunt versturen (maw in de 'body' van de mail zelf, en niet als bijlage)?

Als ik hetzelfde doc als worddoc verstuur, wordt de lay-out lichtjes veranderd; de tekst wordt dan breed uitgesmeerd over de hele breedte van de mail, en dat wil ik vermijden. Daarom denk ik dat een pdf-bestand 'onveranderd' kan blijven bij het versturen als mail. Of vergis ik mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vraag me af of je een pdf-bestand direct als mail kunt versturen (maw in de 'body' van de mail zelf, en niet als bijlage)?

Als je daar mee bedoelt dat je Outlook opent en dan in het tekstveld een pdf bestand wil plaatsen zoals je er zelf tekst zou typen..... dan is het antwoord NEEN.

Daarom denk ik dat een pdf-bestand 'onveranderd' kan blijven bij het versturen als mail.

Als je het als een bijlage in een mail verstuurd wel, net zoals een Word doc dat als bijlage verstuurd wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.