Ga naar inhoud

Internet en outlook slaat vaak vast


Have0

Aanbevolen berichten

Beste Mako, ik heb het nogmaals geprobeerd maar weer niet gelukt. Hij geeft foutcode aan "Fout: DS_S_SUCCESS(0x0)

Ik begrijp er niets van. Wat kan er misgaan met de Service Pack. Ik had mijn AVG niet uitgezet maar dat kan het probleem toch niet zijn of toch wel ?

Alvast weer bedankt voor uw hulp/advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo,

De link die je aanhaalt kan je zeker eens proberen! :top:

Mocht dat niks opleveren kan je eens de stappen uit de link van Passer proberen:

Windows 7 Service Pack 1 finally installed successfully. I did a bunch of stuff all at the same time, including:

1. Updated the chipset drivers for my laptop by downloading the latest from Intel for Windows 7

2. Updated the wireless network drivers by downloading the latest from Intel for Windows 7

3. Updated the wired/ethernet network drivers by downloading the latest from Intel for Windows 7

4. Re-downloaded the standalone Win 7 SP 1 install package, however I compared it with the previous, same size, same signature...

5. I removed the only additional thing I could, which was a SATA hard drive in the second bay of the laptop.

Laat maar weten hoe het gegaan is :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Mako, het is mij helaas niet gelukt. Er komt een foutcode 800B0100, daarna heb ik hulpprogramma system update readirect gedownload. KB0427821 Hotfix voor windows. Maar toch lukt het niet. De Service Pack 1 kan niet installeren. De link van passer heb ik vertaald naar het nederlands maar ik snap niet wat en hoe ik het moet doen. Misschien heeft u nog advies ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Mako, ik weet niet zeker of het gelukt is vandaar de logfile.

Results of screen317's Security Check version 0.99.85

Windows 7 Service Pack 1 x64 (UAC is enabled)

``````````````Antivirus/Firewall Check:``````````````

AVG AntiVirus Free Edition 2014

Antivirus out of date!

`````````Anti-malware/Other Utilities Check:`````````

SlimCleaner

Adobe Flash Player 10 Flash Player out of Date!

Adobe Flash Player 14.0.0.125

Adobe Reader 10.1.10 Adobe Reader out of Date!

Mozilla Firefox (30.0)

````````Process Check: objlist.exe by Laurent````````

AVG avgwdsvc.exe

`````````````````System Health check`````````````````

Total Fragmentation on Drive C: 19% Defragment your hard drive soon! (Do NOT defrag if SSD!)

````````````````````End of Log``````````````````````

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij hebben de meldingen niets met je probleem te maken,

maar je krijgt wel verwittiging dat een aantal dingen dringend moeten bijgewerkt worden - en 'k zou daar al zeker eens mee beginnen:

- je antivirus updaten

- je adobe flash player en adobe reader updaten

- je harde schijf gaan defragmenteren (BEHALVE (!) dus in het geval je een SSD-harde schijf hebt - ssd's moet je NOOIT defragmenteren)

Edit: als ik het goed voorheb, zit je met het probleem dat jij je Servicepack niet kan binnenkrijgen vanwege een foutmelding.

Mogelijk zit de oplossing ervoor bij deze pagina van MS (<klik!) want blijkbaar zijn een of meerdere bestanden van je updategedeelte brak.

Probeer even uit wat ze daar zeggen? (maar ga eerst al maar zeker je schijf defragmenteren)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog eens gekeken of de defregmentatie gelukt is. Vandaar nogmaals een logfile.

Results of screen317's Security Check version 0.99.85

Windows 7 Service Pack 1 x64 (UAC is enabled)

``````````````Antivirus/Firewall Check:``````````````

AVG AntiVirus Free Edition 2014

Antivirus up to date!

`````````Anti-malware/Other Utilities Check:`````````

SlimCleaner

Adobe Flash Player 10 Flash Player out of Date!

Adobe Flash Player 14.0.0.125

Adobe Reader 10.1.10 Adobe Reader out of Date!

Mozilla Firefox (30.0)

````````Process Check: objlist.exe by Laurent````````

AVG avgwdsvc.exe

`````````````````System Health check`````````````````

Total Fragmentation on Drive C:

````````````````````End of Log``````````````````````

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je dit eens uitvoeren?

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Start 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe nogmaals met het onderstaande script.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
     
    defaultsearch;
    autoclean;
    


  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.