Ga naar inhoud

Foutcode ; Oxc0000034


Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik had de laptop vanmorgen om 9 uur weer opgestart , en toen begon hij met het voorgaande verhaal .

Nu kom ik zojuist beneden , om een bakkie te te doen , en tot mijn grote vreugde was de laptop weer klaar voor gebruik .

Dus allang blij .

Heeft dit te maken dat de laptop << een grote beurt ,, gehad heeft , dat er nu in 1 keer zulke ,, zware ,, updates komen ?

Niet meer nodig toch na berichtje #29 ?

Klopt, bij het opmaken van mijn bericht heb jij bovenstaand bericht geplaatst.

Als er in de toekomst een groot aantal Updates geïnstalleerd moeten worden voer je die best uit in kleinere pakketjes ( per 10 bijvoorbeeld) dan kom je hoogstwaarschijnlijk je probleem niet meer tegen.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nog een keer gehad , dat de laptop niet opstartte vanuit de ,, slaapstand ,,

En er kwam weer de mededeling van het configureren .

Daarna een poos later nog een paar keer geprobeerd , en dat ging wel goed .

Mocht ik een systeemherstel willen doen , kan ik dan het beste een datum prikken na wat ik op # 22 en # 23 heb gedaan , en tussen gisteren ?

Of gaat het nu wel goed , ik bedoel kan het zo lang duren dat het configureren klaar is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De slaapstand is iets dat bij mij als allereerste wordt uitgeschakeld bij een nieuwe PC, want het zorgt wel vaak voor problemen.

Uit je vorig bericht dacht ik op te maken dat je Updates uitgevoerd waren en alles afgerond?

Dus vermeld eerst eens hoe de huidige toestand is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik moet zeggen , dat het tot nu toe goed gaat .

Ook met opstarten .

Maar waarom geen slaapstand , of sluimerstand , is dat niet goed voor de lappies , behalve dat ze natuurlijk stroomgebruiken .

Ik heb het eigenlijk altijd gebruikt ( misschien hebben we daardoor zoveel probleempjes ? )

Dus wat is dan het beste , iedere keer als je de laptop raadpleegd , dan gewoon de normale opstart procedure ?

aangepast door bernard
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.