Ga naar inhoud

Foutcode ; Oxc0000034


Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hieronder vindt je al heel wat downloadlocaties van uit je lijst.

Installeer ze enkel indien je ze wil/gaat gebruiken.

Let ook op dat je tijdens de installatie geen andere software mee installeert, dus verwijder hier en daar een vinkje tijdens de installaties.

Winrar

Teamviewer

Spotnet

Quickpar

Brother MFL- Prosuite DCP 7055w staat normaal gezien op je installatieschijf van de printer

CCleaner

Adobe Digital Ed. 2.0

Nuance paperport 12 = betalend volgens mij

Nuance PDF viewer plus

MP3 rocket

Silverlight

K-lite

Java

HP connected Music

Google +autobackup

Picasa

Itunes

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-13661-1417705834,7434_thumb.pngIk heb de meeste er nu op staan , alleen winrar heb ik een twijfel .

Daar staan een heleboel aangevinkt , en ik vraag mij af of dat gewoon zo kan blijven .

Ik werk nu met de laptop van mijn vrouw , vandaar de naam Lancel

aangepast door g.b.lancel
even duidelijker zijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar staan een heleboel aangevinkt , en ik vraag mij af of dat gewoon zo kan blijven .

Alle instellingen staan normaliter automatisch juist ingesteld, wanneer je deze later nog wil aanpassen dan kan je nog altijd wijzigingen uitvoeren in het programma zelf.

aangepast door kape
bernard = g.b.lancel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer , maar ik heb het weer geopend , omdat ik denk dat het probleem wat er nu is met het voorgaande temaken heeft ?

De laptop van mijn vrouw draaide hartstikke mooi , er waren een paar dingetjes anders geworden , maar dat doet er niet toe ..

Maar nu had ik gisteravond het volgende .

De laptop vroeg om te updaten , dus allemaal wel bekend .

En bij de volgende opstart , dan moet ik wachten , omdat alles geconfigureerd moet worden.

En het probleem is nu dat hij niet verder komt als 12 %, en als ik hem niet handmatig uit had gezet , dan draaide het denk ik nog .

ik heb de laptop uitgezet , door de aan/uit knop even langer ingedrukt te houden .

Vanmorgen weer opnieuw opgestart , en nu moest hij eerst de foutieve handelingen herstellen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de laptop vanmorgen om 9 uur weer opgestart , en toen begon hij met het voorgaande verhaal .

Nu kom ik zojuist beneden , om een bakkie te te doen , en tot mijn grote vreugde was de laptop weer klaar voor gebruik .

Dus allang blij .

Heeft dit te maken dat de laptop << een grote beurt ,, gehad heeft , dat er nu in 1 keer zulke ,, zware ,, updates komen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je had al een schijfje om systeemherstel uit te voeren aangemaakt dacht ik toch.

Dus plaats de schijf in je computer en herstart.

Je ziet dan de tekst " druk op en willekeurige toets om op te starten vanaf cd of dvd" druk dan op een toets.

Nu start je op vanaf schijf.

Voer dan systeemhersteluit ( je pc terug zetten naar een datum van voor het probleem). Hoe je dat moet doen lees je in deze link.

Voer erna nog GEEN UPDATES uit.

Geef eerst een seintje of bovenstaande gelukt is.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.