Ga naar inhoud

Laptop loopt vaak vast


Aanbevolen berichten

Windows repair uitgevoerd .lap top krijgt weer leven bij opstarten. Voorlopig loopt hij ook niet vast. Helaas er zijn twee bijwerkingen : 1. Ik kan nu niet op Internet. Lap top kan geen verbinding maken met Internet. Foutcode:ERR_INTERNET_DISCONNECTED 2. Beveiliging waarschuwing dat er geen antivirusprogramma aanwezig in terwijl dat de antivirusprogramma aan is gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

IK heb een systeemherstel uitgevoerd. Windows updates ook gedaan. Internet verbinding is weer terug. beveiligingswaarschuwing is er nog steeds . dat er geen antivirus aanwezig is terwijl dat het niet zo is . Windows repair uitgevoerd in normale modus , ik heb deze keer de juiste onderdelen uitgevinkt in Windows repair. ik merk nu dat laptop snel reageert, duurt even dan loopt de lap top weer vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zeker bent dat er een antivirusprogramma geinstalleerd is en dat het actief is, kan je die waarschuwing uitzetten.

Ga naar Configuratiescherm - Systeem en beveiliging - Onderhoudscentrum

Klik aan de linkerkant op Instellingen voor Onderhoudscentrum wijzigen

Haal het vinkje weg bij virusbeveiliging en klik op OK.

Voer onderstaande uit in normale modus want speccy werkt niet in veilige modus.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat je de windows automatische updates hebt uitgeschakeld.

Is daar een speciale reden voor?

Het is beter voor de veiligheid van je systeem om de updates toch te installeren.

Je kan de automatissche update als volgt inschakelen.

Ga naar het configuratiescherm - beveiliging en klik dan op beveiligingscentrum.

Klik dan op automatische updates en vervolgens op de knop instellingen wijzigen.

Kies voor updates automatisch installeren.

Je kan nu ook de waarschuwingen over de virusscanner aanpassen.

Klik hiervoor aan de linkerkant op Waarschuwingen van Beveiligingscentrum wijzigen.

Kies voor de 2de of de 3de optie als je geen meldingen meer wil zien.

Na het inschakelen van de automatische updates ga je waarschijnlijk een pak updates krijgen.

Voer eerst deze updates uit en kijk of dit enige invloed heeft op je probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een systeemherstel gedaan met de hulp van cd recovery en vanaf de hardeschijf uitgevoerd. Helaas het is niet gelukt.systeem blijft vast zitten bij 90%. Lap top uitgedaan .bij het opstarten. Foutcode :

Smart failure predicted on hard disk 2:wdc1600bevs6orsto-s1

En dat betekent dat de hardschijf overleden is. Gelukkig heb ik al backup gemaakt van mijn laptop. Ik ga binnen kort een ssd hard schijf er in plaatsen.hopelijk gaat hij weer doen en nog stuk sneller ook . In ieder geval hartelijk dank voor jullie hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.