Ga naar inhoud

Yelo tv valt altijd uit , opening media ...


Ceulle

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

geen bedreigingen gevonden
Dan kan alvast malware niet de oorzaak zijn van het probleem met Yelo TV. Verwijder dan eerst maar de gebruikte tools:

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws , hout vasthouden maar ik kan sinds gisteren on-onderbroken naar yelo tv kijken , nu heb ik nog geen gelegenheid gehad om langdurig te kijken maar ik ben momenteel toch al 35 min aan het kijken .zoals gezegd viel de verbinding altijd na 1 a 2 minuten uit .

Hoe komt het ?? Na al de bovenstaande raadgevingen die ik heb uitgevoerd , en die allemaal betrekking hadden tot het opsporen en verwijderen van malware had ik zoals gezegd geen resultaat .

Tot ik op een ander forum iets las over een DNS server die niet reageerde , daar werd gezegd dat de DNS cashe moest leeg gemaakt worden , nu weet ik niet wat dat met mijn probleem te maken had maar ik heb dat gedaan en sindsdien kan ik dus ongestoord naar Yelo tv kijken , toeval of niet ???

CMD.EXE en kies Als administrator uitvoeren.

Type het commando IPCONFIG /FLUSHDNS

Asus , kan dit commando de oplossing geweest zijn ?

groeten Patrick

ps nu nog een oplossing voor mijn Dlink dir 505 router waarmee ik niet op het internet kan en dat ik in een ander forum heb gezet ( hardware algemeen )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er inderdaad naar uit dat het ledigen van de DNS cache een positieve impact heeft gehad en die opgeschoonde PC, da's meteen mooi meegenomen.

Wat je andere topic betreft: ik zie dat Stegisoft dat reeds opvolgt. :top:

Dan kunnen we hier stilaan afronden ... als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.