Ga naar inhoud

Software om aquarellen te maken van foto


Sebas275

Aanbevolen berichten

Hallo Sebastiaan en Arwentje,

Ik heb jullie e-mailadressen verwijderd omwille van jullie privacy.

Ik stel voor dat jullie dergelijke informatie via privé bericht of mail enz aan elkaar doorgeven om ongewenste Spam te vermijden.

Alvast een prettige samenwerking gewenst! :top:

aangepast door Jion
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De laatste berichten rond dit probleem wijzen op een (mogelijke) commerciële deal. Geen probleem daarmee als PCH gebruikt wordt om de contacten te leggen, maar de interne discussie rond de aard en verloning lijkt me eerder thuis te horen in een face-to-face-discussie (hetzij via PB, hetzij via mail of welk ander kanaal ook). Deze verschillen in visie rond een "opdracht" zijn niet op zijn plaats in het "open forum". Heb deze dan ook weggehaald uit dit topic.

De vraag naar "hulp" kan hier blijven staan, de discussie niet. Succes met jullie wederzijds overleg ! Maar dan niet via dit "open forum" :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovenstaand bericht helemaal akkoord.

Ik heb inmiddels mijn landingspagina ( Homepage ) helemaal klaar, dankzij een contact wat ik hier gelegd heb, waarvoor dank !

Nu ben ik op zoek naar studenten die tegen vergoeding artwork willen maken van het fotomateriaal wat ik geschoten heb.

het mag natuurlijk ook een ander persoon zijn die tijd over heeft en dit als een uitdaging ziet.

Deze persoon moet redelijk overweg kunnen met Photoshop en Painter of andere creatieve programma's.

Geef mij even een PB en ik zal reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.