Ga naar inhoud

skype microsoft - account kicked


kenjiroo

Aanbevolen berichten

ook gedaan hoor, logje echter kan ik niet vinden ! Skype blijft maar afsluiten uit zichzelf, erger nog .... op PC en op laptop ! ik dacht .... tablet dan maar ! nee hoor, ook daar sluit skype zich af en moet ik opnieuw een account aanmaken of opnieuw registreren. Lijkt dit toch IP gerelateerd te zijn? :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat ziet er inderdaad zo uit ... en dan zal het niet bij uw toestellen te vinden zijn, maar eerder bij Skype (die om één of andere reden je IP-adres op de "zwarte lijst" heeft gezet). Misschien eens eerst contact opnemen om te achterhalen of dit effectief zo is ?

Ondertussen mag je dan al de gebruikte tools verwijderen:

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad, als ik ooit een antwoord krijg van "costumorsupport" eerste de 20 standaard copy/paste antwoorden verwerken die er niets mee te maken hebben :rofl:
Dat is inderdaad de pijnlijke situatie van de manier waarop dergelijke bedrijven hun "helpdesk" menen te moeten aanbieden. Producten aanbevelen, het kan niet snel genoeg gaan. Producten ondersteunen, dat kost geld ... dus liever niet (of geautomatiseerd). Realiteit, ja :dong:
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.