Ga naar inhoud

Media spelers werken soms niet.


wes45

Aanbevolen berichten

  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ga nu naar configuratiescherm-> Windows Update.

Kijk of er Updates beschikbaar zijn, voer ze handmatig uit en liefst in pakketjes van een 10 tal updates.

Updates voor hardware zoals videokaart enz. moet je niet uitvoeren.

Krijg je de updates geïnstalleerd?

Indien niet geef je de eventuele foutmelding door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had daarnet voor ik bericht 47 uitvoerde al enkel updates handmatig gedaan. Er stonden er enkele en deze heb ik zonder problemen kunnen installeren.

Maar ik heb net op "zoeken naar updates" geklikt en ik kreeg een rood kruis er kan niet naar updates worden gezocht.

code 8024A000.

Mvg Wes.

- - - Updated - - -

Voer de tip van sg174 in deze link eens uit.

Deze tip heb ik nog eens gedaan en weer werden dezelfde fouten opgelost. Daarna kon ik weer naar updates zoeken.

Ik kijk even na of dit zo blijft.

aangepast door wes45
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Windows Repair all in One.

Dubbelklik op het bestand tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe om de installatie te starten

Gebruikers van Vista, Windows 7 en Windows 8: rechtsklik -> uitvoeren als Administrator.

Na de installatie kan je aangeven om het programma te starten.

Ga naar tabblad met step 4.

Bij System Restore klik je op de knop create en wacht tot het herstelpunt is aangemaakt.

Dan klik je bij Registry Backup op de knop backup.

Klik dan op next en vervolgens op start.

Zet de vinkjes zoals op de afbeelding.

530b6e9f72730-Windows_Repair.PNG

Windows 8 gebruikers mogen ook de opties 27 en 28 aanvinken.

Zet ook een vinkje aan de rechterkant bij Restart/Shutdown system when finished en selecteer vervolgens Restart System.

Schakel je antivirusprogramma uit (zie Antivirus (tijdelijk) uitschakelen) en klik op Start.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderstaande staat in die link, heb je opdrachtprompt uitgevoerd als administrator?

Dat bereik je het snelst via de toetsencombinatie Windows + X,je krijgt dan links beneden een snelmenu waar je opdrachtprompt ( administrator) moet kiezen.

Hoe lang dat proces duurt weet ik niet.

  1. Open een opdrachtprompt met verhoogde bevoegdheden.
  2. Voer de opdracht DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth uit.
    Belangrijk Bij het uitvoeren van deze opdracht gebruikt DISM Windows Update om bestanden te leveren die vereist zijn om beschadigingen te repareren. Als uw Windows Update-client echter al beschadigd is, moet u een werkende Windows-installatie gebruiken als bron voor de reparatie, of een side-by-side map van Windows uit een netwerkshare of vanaf een verwijderbaar medium, zoals de Windows-dvd, als bron van de bestanden. Gebruik hiervoor in plaats daarvan de volgende opdracht:
    DISM.exe /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth /Source:C:\RepairSource\Windows /LimitAccess
    Opmerking Vervang de tijdelijke aanduiding C:\RepairSource\Windows door de locatie van uw reparatiebron. Meer informatie over het gebruik van het hulpprogramma DISM om Windows te herstellen vindt u hier: Een Windows-installatiekopie herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad als administrator. Maar ik had de opdrachtprompt afgesloten omdat ik dacht dat deze gedaan had. Daarna opnieuw opdrachtprompt opgestart en wilde da, sfc /scannow ingeven en kreeg als melding:

"another servicing or repair operation is currently running.

wait for this to finish and run sfc again."

Misschien is deze dan toch nog bezig met die dism.exe?

Kan dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.