Ga naar inhoud

Drivers kwijt van Medion LIFE MD40886


Bektronics

Aanbevolen berichten

Beste.

Heb al gekeken in de Bios onder advanced maar er is geen mogelijkheid om de modem uit te schakelen hier.

Ik heb voor alle zekerheid nog eens het nummer van de PnP ID nagezien.

Hieronder het nummer:

PnP ID: VEN_1106&DEV_3068&SUBSYS_83751071&REV_80

Kan misschien zijn dat ik mij vorige keer een cijfertje gemist heb. (Kan de beste overkomen)

Kan je nog even nazien aub.

Er is mij al eens een tip gegeven in vorige topics maar ik moest eerst een "Like" geven op facebook om verder te kunnen gaan.

Aangezien ik niet actief ben op facebook ben ik daar geblokkeerd.

Misschien kan jij verder en kan je me de directe link doorgeven.

Anders ben ik verplicht om een facebook pagina aan te maken.

In afwachting, bedankt.

MVG

Dré

- - - Updated - - -

Even link opgezocht.

Zou hier moeten te vinden zijn maar blokkeer met die facebook toestand.

https://ez93.com/dl/pci-ven-1106-dev-3068-subsys-83751071-rev-80-3.html#0

MVG

Dré

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom denk je dat die "like" op facebook fake is?

Er staat inderdaad de juiste driver maar dat wil niet zeggen dat je ook kan downloaden.

Als ik een mail verstuurd naar jou en zegt dat je 5000 euro hebt gewonnen betekend dan dat je effectief ook zal krijgen?

Ik zal aan mijn zoon vragen voor een programma zodat je uw driver kan download op een veilige manier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste.

Heb na lang zoeken toch verschillende drivers gevonden uitgezonderd 1.

Normaal gezien zou ik de driver ACPI\VIA3076\4&3626B0&0 maar ik vind wel verschillende sites waar ik hem zou kunnen downloaden toch verval ik steeds op een driver finder die je eerst moet installeren en daarna zou je betalend de driver kunnen vinden.

Is deze driver nu niet ergens gratis te downloaden, niet bij Medion want daar heb ik al alles afgezocht.

Bij VIA verval ik steeds op betalende driver finders.

Graag seintje retour aub.

MVG

Dré

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.