Ga naar inhoud

Trage computer door hoog processor gebruik


fsleeking

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de late reactie maar kape is afwezig om familiale redenen.

Wij proberen zo veel mogelijk zijn topics over te nemen maar soms glipt er toch eentje door de mazen van het net.

Er is een en ander verwijderd van besmettingen.

Heeft dit enige invloed op het processor gebruik?

Druk gelijktijdig de toetsen Ctrl-Alt en Delete in en kies nu "Taakbeheer starten".

Selecteer de Tab Processen en klik vervolgens onderaan op "Processen van alle gebruikers weergeven".

Klik nu op de hoofding van de kolom "processor" tot de processen die cpu verbruiken bovenaan staan.

Zo zie je welk proces het meeste van je cpu kracht vraagt.

Maak nu van je Taakbeheer een afbeelding en voeg dit toe als bijlage in je volgende bericht zodat wij kunnen zien welk Proces/Processen zorgt voor de hoge CPU belasting.

Een afbeelding kan je maken met het knipprogramma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net wat films bekeken, zowel op netflix als van mijn harde schijf. En ze doen het weer redelijk goed! Nog steeds is de computer niet heel snel, maar de echte irritante haperingen enzo zijn nu weg!

Dus vooralsnog is mijn probleem opgelost. De pc staat nu een uur of 4 aan, maar stond daarvoor wel in slaapstand. Ik zal dit topic zo als 'opgelost' markeren, mocht ik weer problemen krijgen in de toekomst, dan zal ik het hier weer bijzetten.

Mijn dank is heel erg groot, iedereen die geholpen heeft, hartelijk dank!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch misschien iets te vroeg gejuicht, toen ik net een filmpje wilde kijken ging het weer met de bekende haperingen en bijhorende ergenissen. Ik weet niet of het aan het processorgebruik ligt of aan iets anders. Ik heb voor de zekerheid wel een plaatje geplaatst van de prestaties van het processor gebruik, je ziet hierop wel dat op een gegeven moment het filmpje stopt.

Weet iemand wat ik hier nog aan kan doen?post-50149-1417705964,3532_thumb.jpg

aangepast door fsleeking
Link naar reactie
Delen op andere sites

post-50149-1417705978,3066_thumb.jpg Hierbij de gewenste bijlage. Het processorgebruik lijkt me beter dan voorheen. Toch bekijk ik momenteel een film met veel haperingen, zowel audio als video en beeld en geluid lopen ook niet samen. Het ligt niet aan het bestand want ik heb ook andere bestanden geprobeerd, die ik eerder wel normaal bekeken heb. Nogmaals mijn dank voor alle hulp!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.