Ga naar inhoud

Na I-tunes update muziekbestanden onvindbaar


Gast

Aanbevolen berichten

Wat ik wél gedaan heb ik een programmaatje voor het omzetten van muziekcassettes naar computer -ION Tape 2 go – eigenhandig verwijderd en een nieuwe gedownload.

.

Je werkt met dat programma voor het omzetten dan moet je toch ergens kunnen selecteren in welke map je muziekbestanden terecht komen of niet?

Welke map is dat bij jouw?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je werkt met dat programma voor het omzetten dan moet je toch ergens kunnen selecteren in welke map je muziekbestanden terecht komen of niet?

Neen, dat gebeurde automatisch. Ik kreeg enkel de lijst van iTunes te zien.

Welke map is dat bij jouw?

Ik zou het niet weten waar ze zitten.

Ik klikte op de titel in de iTunes lijst en het muziekje begon te spelen. Ik dacht dus dat 'achter' die lijst ook de muziekbestanden stonden, maar blijkbaar zit ik nu plots met een lijst zonder muziekbestanden.

Ik heb nu via de nieuwe Tape2Go download een muziekje overgezet en ik zie dat dit bestandje gewoon bij de muziekbibliotheek belandt, met een titelverwijzing in de iTunes lijst.

NERGENS in de bestanden onder Muziek bibliotheek, noch ergens anders op mijn computer is er een muziekbestand te vinden van mijn oorspronkelijke lijst.

Kan jij mij vertellen waar de muziekbestanden met titel in iTunes zich moeten bevinden.? Kan dit om het even waar zijn op de computer? Misschien heb ik ze daar dan per ongeluk verwijderd, omdat ik dacht dat ze sowieso onder muziekbibloiotheek moeten zitten???

aangepast door Jojo
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

@ Jojo,

Ik klikte op de titel in de iTunes lijst en het muziekje begon te spelen. Ik dacht dus dat 'achter' die lijst ook de muziekbestanden stonden, maar blijkbaar zit ik nu plots met een lijst zonder muziekbestanden.

Klik op een willekeurig liedje in iTunes met de rechtermuisknop.

In het pull down menu ga naar In Windows Verkenner tonen.

post-41531-1417705992,5839_thumb.jpg

De Verkenner wordt vervolgens geopend en daar bevinden alle liedjes van iTunes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

IEscape,

hartelijk dank, dit is eigenlijk wat ik zocht.

Helaas zijn mijn muziekbestanden dus nergens te vinden.

Ik heb uiteindelijk een oude copie van muziekbestanden op usb stick teruggevonden en deze met vallen en opstaan in music map geplaatst. Daarmee doe ik het dan maar.

Hoe die oorspronkelijke muziekbestanden verdwenen zijn blijft een raadsel.

Verder beschouw ik deze topic dan maar afgehandeld.

Met dank voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Jojo,

Het blijft een vreemd probleem dat u nog op een titel in de iTunes lijst kon klikken en dat iTunes dat liedje afspeelt.

Een tip: plaatst een vinkje bij Bestanden naar iTunes Media kopiëren bij toevoegen aan Bibliotheek via iTunesVoorkeuren ☛ tabblad Geavanceerd.

Goed te horen dat u nog muziekbestanden heeft gevonden en de schade kunt beperken xD en dank u voor de feedback :adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.