Ga naar inhoud

Stroom van interface valt uit na inpluggen USB


nobeats2003

Aanbevolen berichten

Ik heb ondertussen wel gemerkt dat de meegeleverd USB kabel er 1 is van HP maar daar zal het niet aan liggen. Die van Reloop zijn iets steviger maar hebben wel dezelfde connectoren aan beide uiteinden. Nu maar een speciaalzaak vinden die deze kan repareren. Deze Reloop interface is sinds vorig jaar uit roulatie en ik wil deze kost wat kost gaan gebruiken. En van de fabrikant krijg je ook geen reply, of je nu een mail stuurt of een contactformulier invult... niks :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens een (grote) verdeler van dj apparatuur gaat er hoogstwaarschijnlijk een nieuwe printplaat in moeten en dat zou me een € 150,00 gaan kosten :argh: Dat zal dan ook de laatste keer zijn dat ik iets op een 2ehands site koop zonder het zelf te gaan halen/bekijken. Ik heb er geen vertrouwen meer in.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens een (grote) verdeler van dj apparatuur gaat er hoogstwaarschijnlijk een nieuwe printplaat in moeten en dat zou me een € 150,00 gaan kosten :argh: Dat zal dan ook de laatste keer zijn dat ik iets op een 2ehands site koop zonder het zelf te gaan halen/bekijken. Ik heb er geen vertrouwen meer in.....

Daar vreesde ik ook al voor, zo als ik reeds vermelde is de stroomuitval bij het inpluggen van de USB-kabel geen goed teken en is de hardware kortgesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.