Ga naar inhoud

adwcleaner


Aanbevolen berichten

[ATTACH]36924[/ATTACH]ik heb op history->application logs gedrukt en zag dan een file scan.log staan;de file van mijn laatste scan zag ik niet staan.

ik heb de file geselecteerd en dan op de knop view gedrukt.Dan verschijnt een window:scanning history log .Dan heb ik copy to clipboard

gedaan.Dan heb ik notepad geopend en cntl v gedaan.

Het resultaat is hetzelfde weer een bijna lege file.

malware2.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

mijn probleem was dat mijn pc na het runnen van adwcleaner is blijven hangen na een reboot maar ik heb dat maar één keer voor gehad.Ook voor onze malware removal heb ik geen probleem meer gehad.Na de malware removal is de cpu temperatuur misschien wel een beetje gezakt.

Mag ik u eens iets vragen:wat denkt jij van een product als "system mechanic" als je dat kent?Ik heb er al veel kritiek over gelezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen voorstander van dergelijke tools. Het is niet bewezen dat zo'n tools een meerwaarde bieden voor je pc (zoals sneller maken enz).

Wat we hier helaas wel al hebben ondervonden, is dat er vaak problemen ontstaan na het gebruik ervan!

De enige "optimalisatietool" die je in onze ogen veilig kan gebruiken is Ccleaner.

Om af te sluiten gaan we de gebruikte malwaretools en besmette herstelpunten nog verwijderen:

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:


  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.