Ga naar inhoud

adwcleaner


Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo Jion,

Ik heb zoek.exe gedownload.

Ik heb mijn antivirus uitgeschakeld en heb een warning popup gekregen dat mijn antivirus uitgeschakeld is.

Ik heb zoek.exe opgestart (niet run as administrator) en er kwam geen window

Ik heb dan zoek.exe proces in task manager utgeschakeld en heb dan zoek.exe opgestart met run as administrator maar er kwam weer geen window.

Er was wel een process zoek.exe in task manager.

Wat loopt er mis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na lang wachten kreeg ik het volgende bericht: (ik spreek niet van veilige modus maar van mijn poging run as administrator in de gewone modus)

c:\Users\HP\Appdata\Local\Temp\zoek.hta is geen geldige win32 toepassing

Ik hed zoek.exe gedownload in c:\Users\HP\Downloads

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zo, er is alweer een hele hoop rotzooi verwijderd.

Doe nog even dit:

Download 51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.pngMalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.


  • Dubbelklik op mbam-setup-2.0.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen, de volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Malwarebytes Anti-Malware installeren.


  • Klik vervolgens bovenin het scherm op Scan.
  • Kies vervolgens de Aangepaste scan en klik op Scan nu.

    • Plaats vervolgens een vinkje bij de optie Scan naar rootkits.
    • Selecteer in het rechter venster alle aanwezige harde schijven en partities.

    [*] Klik vervolgens op de knop Start scan om de aangepaste uit te voeren.

    [*] Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.

    [*] De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.

    [*] Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.


    • Klik vervolgens op de knop Acties toepassen, bij de melding dat uw computer opnieuw opgestart moet worden klikt u op Nee.
    • Klik vervolgens op de knop Bekijk gedetailleerd logboek en klik op de knop exporteer en kies de optie tekstbestand (*.txt).
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    • Dit bestand zal standaard op uw bureaublad worden opgeslagen.

532aab157609a-MBAM-Scan.png

MalwareBytes' Anti-Malware logbestand plaatsen


  • Voeg het logbestand wat u zojuist heeft opgeslagen als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in Malwarebytes Anti-Malware bij Historie > Programmalogboeken)
  • Plaats de inhoud van dit logbestand in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.