Ga naar inhoud

Logje nakijken


Aanbevolen berichten

Beste

Deze post is enkel ter afsluiting van deze topic. Het probleem is niet meer teruggekomen aangezien ik een nieuwe computer in elkaar gestoken heb.

Alle mogelijkheden die ik al gedaan had of die jullie voorstelde hadden geen positief resultaat, dus na meerdere weken van frustraties heb ik opgegeven.

Waarschijnlijk waren een paar harde schijven aan hun einde toe of het ram of het moederbord, ik zal het weten als ik alles (wat ik nu nog over heb en niet in mijn computer steekt) laat testen in een computerwinkel (kost mij 50 euro).

Ik wil jullie bedanken voor de hulp die jullie gegeven hebben. Dit is een prima site, goed bezig.

Ik ga deze topic niet als opgelost markeren aangezien het niet opgelost is. En als iemand anders later hetzelfde probleem heeft en deze topic vindt, kunnen ze hierop verder bouwen.

(moest het zijn dat mijn nieuwe computer hetzelfde probleem krijgt, laat ik het ook hier wel weten)

mvg Mathias

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jammer dat dit niet écht "opgelost" is, maar toch sluiten we dit topic af. Het blijft beschikbaar voor andere forumgebruikers, maar er kan verder niet in gepost worden om er geen boeltje van te maken.

Veel succes met de nieuwe PC ... en mochten er weer problemen opduiken (wat we je uiteraard niet toewensen), weet je ons adres xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.