Ga naar inhoud

Eigenschappen


rijon

Aanbevolen berichten

  • Reacties 140
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Om op te starten van een cd of dvd moet je bij het opstarten enkele keren op de toets F12 drukken zodra je de pc hebt aangezet maar zeker voor windows begint te laden.

Je krijgt dan normaal een lijstje en met de pijltjestoetsen kan je dan de selectie aanpassen.

Kies hier voor het cd/dvd station en druk enter.

Je kan ook in het BIOS de opstartvolgorde aanpassen maar dat is iets moeilijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OP de dvd staat een bestandje " bootmgr

Als ik deze naar tekst bestand haal staat er naast een hoop rare tekens ineens bijgaande tekst

BOOTMGR image is corrupt. The system cannot boot. BOOTMGR image is corrupt. The system cannot boot. The Windows Boot Manager is incompatible with this system.

No physical memory is available at the location required for the Windows Boot

Manager. The system can not continue.

BOOTMGR image is corrupt. The system cannot boot. The file is possibly corrupt. The file header checksum does not match the computed checksum.

Boot Parameters size (0x%lx) is too big

BTAPENT

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb t al twee keer gedaan zowel op cd als dvd Precies het zelfde

Originele cd is niet bijgeleverd

heb t wel gedownload van windows site en dvd gebrand maar deze staart ook niet op

verder heb ik zitten `klungelen`met zoek.exe heb per abuis clean up aangevinkt en nu enkele programma´s t niet meer

hoe te redden= J asysteemherstel maar ja die krijg ik ook niet aande gang zoals jeweet

hoe gaat gaat met BIOS dan=

die bootmgr is dat de repareren dan??? wordt met aanmaken systeemherstelschijf er neer gezet

aangepast door rijon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.