Ga naar inhoud

uitbreiden volume


louis14

Aanbevolen berichten

Ik heb 4 partities en een unallocated space van 102 Gbyte op het einde.

Ik dacht van mijn tweede partitie (C: ) (572Gbyte)uit te breiden maar bij al mijn patities kan ik op uitbreiden partitie niet klikken.

Ik vermoed dat ik C niet zal kunnen uitbreiden omdat de unallocated space op het einde staat.Klopt dat?

Waar moet de unallocated space dan wel staan tgo de partitie opdat ik zou kunnen uitbreiden.

Ik heb een screenshot van mijn schijfbeheer toegevoegd.

post-47512-1417706061,5718_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal verlies je geen gegevens maar je moet wel eerst maken dat de niet toegewezen ruimte vlak achter de C partitie komt te staan.

Hoe dat juist gaat met deze tool (AOMEI) weet ik niet maar het komt in principe neer op het volgende.

Verplaats de F partitie zodat ze achter de niet toegewezen ruimte komt te staan en de niet toegewezen ruimte dan tussen de D en de H partitie zit.

Verplaats dan de D partitie ook naar achter zodat de niet toegewezen ruimte tussen de C en de D partitie zit.

Dan kan je de C partitie uitbreiden of samenvoegen met de niet toegewezen ruimte.

Je moet misschien wat experimenteren maar dat kan geen kwaad want de acties worden toch pas uitgevoerd als je op de knop apply drukt.

Na elke ingestelde actie krijg je wel een voorbeeld van de situatie zoals ze gaat zijn na het uitvoeren van de actie.

Is het resultaat niet wat je wil, kan je altijd de laatste actie ongedaan maken en herbeginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.