Ga naar inhoud

Kan niet alles lezen van mijn mails


Tantie

Aanbevolen berichten

Als ik mails ontvang waarbij ik moet doorklikken om een aanbieding te lezen, meer info te lezen over een product, bestand,... krijg ik steeds foutmeldingen.

Ik hoop dat het mij lukt om een bijlage toe te voegen zodat het duidelijk wordt wat ik bedoel...

Ik heb dit vroeger nooit gehad  :(

Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen ? 

Alvast bedankt !

 

 

Foutmeldingen.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foutmeldingen duiden erop dat het voor Outlook niet duidelijk is wat jouw standaard browser is.

Soms gebeurt zoiets wanneer je tijdelijk de browser Chrome hebt gebruikt en later die browser weer hebt verwijderderd.

 

Welke browser gebruik jij altijd wanneer jij iets op wilt zoeken op internet? Is dat Internet Explorer of Firefox of een andere?

En welk besturingssysteem staat op jouw pc? Is dat Vista of Windows 7 of Windows 8?

 

Je zult zelf in moeten stellen wat jouw standaard is.

 

Onder Windows 7 gaat dat zo:

Klik op Start en dan in de rechter kolom op Standaardprogramma's.

In het volgende venster klik je op Uw standaardprogramma's instellen.

In het volgende scherm klik je onder Programma's op de browser die jij altijd wilt gebruiken, bijv. Internet Explorer of Firefox. Dat programma wordt dan blauw (= geselecteerd).

Daarna klik je rechtsonder op Dit programma als standaard instellen.

Tenslotte klik je in datzelfde venster rechts onderaan op de knop OK.

 

Open daarna je e-mailprogramma; klik in een link in een e-mail en controleer of het probleem dan is opgelost.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je probleem opgelost is. :top:

 

Als je binnen dit topic verder geen problemen of vragen meer hebt, mag je dit onderwerp persoonlijk afsluiten. Dit doe je door bovenaan het topic te kiezen voor "Modereer onderwerp" en op "Sluiten" te klikken ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.  ;)

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.