Ga naar inhoud

Live mail _ bericht zoeken


Aanbevolen berichten

Kan je van die melding een printscreen maken en in je volgend bericht plaatsen?

Hoe je een afbeelding in je volgend bericht kan plaatsen lees je hier. (klik erop)

 

In welk account krijg je die melding? Telenet, skynet, .....?

 

Staat er nog een e-mail die verstuurd geraakt?

Log eens in op je webmail en kijk daar of er e-mails verwijderd mogen/kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Clarke voor je snelle reactie. Bijgevoegd de gevraagde printscreen. De account is een skynet account. Wanneer het uiteindelijk lukt om de melding weg te krijgen en ik verstuur nieuwe mailberichten is er geen enkel probleem. Telkens als ik het programma opstart komt deze melding tevoorschijn en blijft voor een ganse tijd steeds terugkomen ook al klik ik deze weg.

De berichten die gelezen zijn en die ik niet meer nodig heb verwijder ik steeds, en de server wordt ook steeds leeggemaakt.

 

Veel dank voor je reactie.

post-29180-0-88689200-1421587935_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens of het herstellen van Windows Live mail je probleem oplost.

 

Sluit alle openstaande programma's.

Ga naar start-> configuratiescherm-> programma's en onderdelen.

Scrol in het venster dat je dan krijgt naar Windows Essentials en klik er met de rechtermuisknop op.

Kies dan verwijderen/wijzigen.

In het volgende scherm klik je op alle Windows Essentials programma's herstellen.

Nadat de herstelling voltooid is herstart je de computer.

 

 

Lost dat je probleem niet op voer dan onderstaande uit om te controleren op eventuele aanwezige malware.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

 

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Thierry_Goosens,

 

Hoe ver sta je met het oplossen van je probleem?

 

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.