Ga naar inhoud

Silverlight blijft installatie eisen.


robert w

Aanbevolen berichten

Zucht.

Vier mails met fotoos erin geprobeerd, maar helaas... nog niet(s) veranderd.

Als uiteindelijk niets helpt zal ik het misschien moeten proberen met Google Chrome ( nog te installeren, ben nogal gehecht aan mijn vertrouwde browser/ waarvan Vista niet een nieuwere versie wil hebben >> als Windows 10 er is schaf if ik mij een verse laptop aan, maar dat duurt nog wel even).

Link naar reactie
Delen op andere sites

via Configuratiescherm > "Programma's en onderdelen" > Silverlight verwijderd.

CCleaner gedownload via Softonic ( noemt zich Piriform) en daarna op Cleaner geklikt.

er is vanalles verwijderd, maar of daar Silverlight-resten bij zitten is niet te zien.

of moet ik nog een andere handeling verrichten ?

heb daarna Silverlight weer gedownload via de link maar helaas, geen verbetering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij blokkeert je browser op de een of ander manier de plugin. Vreemd omdat het allemaal MS is. Ik had hetzelfde probleem. Op een Mac met Chrome en met firfox (mijn browsers). 

 

In Chrome kan silverlight niet functioneren. Maar in Firefox stond de extensie geblokkeerd. Toen ik in het add ons menu onder extra, bij de add on van silverlight, "altijd activeren" had aangevinkt, werkte het weer naar behoren.

 

Onder Chrome werkt dat niet omdat SL het niet doet onder Chrome. Zie daarvoor: http://www.microsoft.com/getsilverlight/get-started/install/default.aspx?reason=unsupportedbrowser&_helpmsg=ChromeOnMacIsUnsupported#

Daar kun je zien welke versie van browser en besturingssysteem wel of niet met SL werken. 

 

Weet niet wat jij hebt, maar IE 9 doet het niet overal met SL

 

succes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.