Ga naar inhoud

Krijg steeds dezelfde email


tact

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik krijg steeds dezelfde email van dezelfde persoon. Ik heb er al meer dan 1000 ontvangen. Volgens deze persoon heeft hij deze mail al uit zijn verzonden berichten verwijderd. Ik zie hem steeds verschijnen in mijn inbox als een mail van 11u24. Wanneer ik erop klik ik wordt deze meteen naar een andere folder gebracht. Maar deze folder vind ik niet. Ik krijg deze mails niet enkel in mijn outlook maar ook op mijn android GSM. 

 

Ik heb al geprobeerd om deze persoon te blokkeren maar dit heeft geen effect.

 

Hoe laat ik dit stoppen?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vorige probleem was ineens vanzelf opgeloSt maar nu krijg ik standaard emails van bijvoorbeeld wordpress ook 1000 keer. Het zal dan wel aan mij liggen. Het gaat over een email adres dat verbonden is aan een website.

 

 

maar ook op mijn android GSM. 

 

 

 

Krijg je die e-mails van Wordpress ook zo vaak binnen op je smartphone?

 

Indien ja, dan kan het probleem zich moeilijk enkel op je computer stellen lijkt me.

 

Je gebruikt Outlook op je computer en ontvangt ook e-mails op smartphone?

Hoe staan je instellingen in Outlook en smartphone?

Gebruik je IMAP of POP3?

Over welk soort e-mailaccount gaat?

Heb je in een e-mailprogramma aangevinkt dat de e-mails op server moeten blijven staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.