Ga naar inhoud

openoffice


jetske

Aanbevolen berichten

Docx is een document gemaakt in Word en moet dus geopend worden met Word.

Daar kies je voor afdrukken.

 

De andere bestanden zijn ook tekst documenten, er op dubbel klikken en het bestand opent zich met het bijhorende programma maar dat is dus niet een PDF lezer.

Wil je het bestand volledig afdrukken, klik dan met de rechtermuisknop op het bestand en kies afdrukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de patronen wat ik wou afdrukken zijn gelukt .

Dank je wel hier voor .

Maar heb nu wel geleerd dat ik dus een gewoon bestand ook kan opmaken met adobe .

Alleen weet ik niet hoe ik het dan moet oplossen met documenten die ik in scan die komen automatisch bij mijn afbeeldingen in de map scans terecht (kan ik dit trouwens veranderen  .

Als ik dan dubbel klik op het bestand om het te openen en wil het dan uitprinten doet ie dat met windows live photo gallery. Maar daar kan ik de afmetingen enzo niet veranderen of ik kan het niet kan ook . hij print altijd in A4 formaat uit .Maar soms heb ik kleiner document doet ie dat ook op A4 .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een scan maakt, kan je normaal toch opgeven in welk formaat de scan moet worden opgeslagen.

Standaard is dit wel als afbeelding maar je kan documenten ook scannen en dan als pdf bestand opslaan.

 

De lokatie waar de scans worden opgeslagen kan je ook bij elke scan opgeven.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.