Ga naar inhoud

vraag over outlook


mieke

Aanbevolen berichten

Hallo

 

ik heb een probleem met outlook, ik had in mijn ikoon op mijn startbalk mijn drie mail adressen bij een, dat van telenet, hotmail en live

 

plots kan ik dit ikoon niet meer openen en krijg ik de volgende mededeling.

 

C:\Users\Emmy\Documents\Outlook-bestanden\******l@telenet.be.pst niet vinden. ik kan via adere wegen nog wel mijn hotmail en live openen maar ik heb in mijn hotmail account gezet telenet als primair adress maar ik krijg hier nog steeds de mail van mijn hotmail en niet van telenet

 

hopelijk kan er iemand mij helpen, want ik ben zeker geen krak wat met de computer.

 

m.v.g.

Emmy Bel

 

PC Helpforum moderator bericht:
e-mailadres verwijderd wegens kans op spam
aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

plots kan ik dit ikoon niet meer openen 

 

 

Bedoel je daar het icoon mee waardoor Outlook opent?

 

 

ik kan via adere wegen nog wel mijn hotmail en live openen

 

 

Wat bedoel je daar mee? Via welke weg?

 

Start Outlook nog op via start-> programma's-> Microsoft Office-> Outlook ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

he bedankt voor de moeite maar ik krijg het niet meer in orde, het is of otlook op mijn computer niet meer bestaat ik krijg steeds het bericht kan outlook niet starten, kan het outlook venster niet openen, kan de set map niet openen, kan het bestand niet vinden, ik gebruikte outlook 2013

Link naar reactie
Delen op andere sites

 krijg ik de volgende mededeling.

 

C:\Users\Emmy\Documents\Outlook-bestanden\******l@telenet.be.pst niet vinden. 

 

 

 kan het outlook venster niet openen, kan de set map niet openen, kan het bestand niet vinden, ik gebruikte outlook 2013

 

 

Even inbreken.

 

Veel kans dat je het pst bestand verplaatst en in een slechter geval verwijderd hebt.

Open je verkenner en klik in het rechter venster op deze PC, en geef in het zoekvenster dan pst in.

NU wordt er naar het pst bestand gezocht en indien nog aanwezig op je computer getoond. Zie afbeelding.

Wordt op jouw pc het bestand nog gevonden en zo ja waar bevindt het zich?

 

post-9560-0-03279400-1424279408_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt en sorry dat ik zo laat reageer maar ik heb weinig tijd dus ook om te antwoorden, ik heb gedaan wat u vroeg

en ik krijg een hele lijst met bestanden ik weet nu echt niet wat ik hier moet mee doen, ook uw vraag met waar ze staan weet ik
niet te beantwoorden sorry :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.