Ga naar inhoud

USB muis niet als muis herkend maar als onbekend apparaat


Bergsas

Aanbevolen berichten

Dank je wel. Helaas....ik heb stuk voor stuk voor alle usb-onderdelen de installatie ongedaan gemaakt.

Opnieuw opgestart. Usb-ontvangertje erin gestopt en opnieuw de foutmelding gekregen dat het stuurprogramma voor de usb ontvanger niet is gevonden.... Wat nu nog?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De unifying software heb ik al gedownload. Maar deze herkend zelfs de usb ontvanger niet als zodanig, blijft maar vragen om de usb ontv er in te steken.... Het is echt een probleem op mn laptop, maar waar het precies is zit is n raadsel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik had niet zo ver terug gekeken.

 

Je maakt wel melding dat de muis als onbekend apparaat vermeld wordt in het apparaatbeheer.

doe dan eens het volgende.

 

Druk op de Windows + R toets en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.

Rechtsklik in apparaatbeheer op het onbekende apparaat en kies Eigenschappen.
Ga naar het tabblad Details.

hardwareids.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.

Onder Waarde: vermeld de gegevens in de eerste regel en post deze in je volgende bericht.

Als je op de waarde klikt met rechts, kan je deze kopieren en nadien in je bericht plakken. Zo vermijden we tikfouten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heeft de muis het slechts 1 x gedaan zoals je iets eerder kunt lezen. Toen was deze ook zichtbaar als onbekend apparaat. Na deze ene keer bleef ie echter muisstil en laat zich niet meer zien. De gesuggereerde actie kan ik dan ook niet uitvoeren. Zit er echt enorm van te balen!

Logitech stelt voor om m'n hele laptop opnieuw te installeren, dus alles eraf en dan windows7 opnieuw installeren. Dit gaat me veel te ver voor alleen zo'n muis!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.