Ga naar inhoud

Update van Nederlands Win7 naar Engels W10 mogelijk?


Bubbels

Aanbevolen berichten

Hallo ieders,

 

 

Toen ik windows 7 kocht had ik gekozen voor een nederlandse versie omdat dit mij het handigste leek. 

Ik heb sindsdien verschillende momenten gehad waarbij bv spraakherkenning niet werkte omdat de "engine" niet in de nederlandse versie zat of een ander onderdeel gewoon niet ondersteund werd op anderstalige versies.

 

 

 

Nu windows 10 er aan komt, en deze vast ook weer wat  leuke gadgets heeft, zit ik met de volgende vraag...

 

 

Zou ik mijn nederlandse versie van windows 7 ultimate kunnen upgraden naar een Engelse versie van windows 10?

 

Niet enkel dus een andere taal, maar ook de volledige functies die de engelstalige versie heeft.

 

Kan ik bevoorbeeld mijn productcode gebruiken om een Engelse w10 versie the activeren?

Ik zie het namelijk ook niet zitten om eerst windows 7 te installeren en dan te laten updaten, ik heb liever een "clean install".

 

 

Enige hulp of links zijn geapprecieerd. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De taal kan ik inderdaad makelijk veranderen, maar blijkbaar heeft de engelstalige versie onderdelen die de anderstalige niet hebben.

 

 

 

 

mijn specifiek probleem was ooit zo.

 

Het spel " Elite:Dangerous" kan worden gespeeld met een programma genaamd "VoiceAttack". Nu kan dit programma blijkbaar niet werken op anderstalige versies van Windows omdat de spraak naar tekst engine niet is inbegrepen in deze versies. Manueel deze engine downloaden werkt ook al niet.

 

Daarom dus de vraag, kan ik met mijn versie van de nederlandse windows 7 de echte, volledige ondersteunde, alle opties inclusief Engelse versie van Windows 10 verkrijgen.

 

Taal veranderen werkt helaas niet omdat sommige functies niet ondersteund worden in anderstalige versies.

Nu dat Cortana kan gebruikt worden voor sommige dingen wil ik niet weeral buiten de boot vallen met de nederlandse versie. 

aangepast door Bubbels
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Daarom dus de vraag, kan ik met mijn versie van de nederlandse windows 7 de echte, volledige ondersteunde, alle opties inclusief Engelse versie van Windows 10 verkrijgen.

 

 

 

 

Die vraag zal je bij beter bij Microsoft zelf stellen. 

 

Windows 10 is pas eind dit jaar beschikbaar en de voorwaarden om een gratis update uit te kunnen voeren zijn ook nog niet beschikbaar.

 

. Er gelden echter enkele hardware- en softwarevereisten en de beschikbaarheid kan in de toekomst per apparaat verschillen. Apparaten moeten met internet zijn verbonden en Windows Update moet zijn ingeschakeld. De internetprovider kan kosten in rekening brengen. Een update naar Windows 7 SP1 en Windows 8.1 is vereist. Sommige versies komen niet in aanmerking: Windows 7 Enterprise, Windows 8/8.1 Enterprise en Windows RT/RT 8.1. Klanten die een Software Assurance bij hun volumelicentie hebben, kunnen buiten dit aanbod om een upgrade naar Windows 10 voor bedrijven uitvoeren. De komende maanden zullen we meer informatie en aanvullende voorwaarden voor de aanbieding en ondersteuning bekendmaken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.