Ga naar inhoud

internet verbinding


Aanbevolen berichten

Hallo Clarkie,

Ik heb het geprobeerd, maar als ik alle netwerken aanklik en ze zie en dan naar knipprogramma ga, zijn de netwerken weer weg. Mss moet ik wachten, tot mijn kleinzoon er is (ik ben nl 74) en dat hij het snapt. Ik wil nog even zeggen, dat ik alleen op mijn PC moeite heb met de verbinding. Op mijn laptop en iPad werkt alles normaal. Gelukkig werkt het handmatig verbinden wel. Groetjes, Leny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie,

Ik heb het geprobeerd, maar als ik alle netwerken aanklik en ze zie en dan naar knipprogramma ga, zijn de netwerken weer weg. 

 

Als je het venster van alle netwerken voor je hebt kan je ook gebruik maken van de  Alt en printscreen (op toetsenbord ook wel zichtbaar als prtscn rechts bovenaan je toetsenbord) toetsencombinatie.

Dan open je Paint en klik er op plakken.

Sla het bestand op en plaats het dan in een volgend bericht.

 

Wat betreft die wifi spot van je provider, je kan ook instellen dat die GEEN automatische verbinding meer maakt. Zie deze link ( gaat wel over Telenet maar komt op zelfde neer).

De afbeeldingen kan je vergroten door er op te klikken.

 

Dan kies je jouw eigen netwerk

 Klik naast je klok op het icoon voor draadloos internet.

Alle beschikbare draadloze netwerken worden er getoond.

 

 

Selecteer jouw verbinding en zet een vinkje bij Automatisch verbinding maken.

 

post-9560-0-14396500-1428506999.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie,

Na heel veel omwegen is het me gelukt, om de netwerken toe te voegen. Er staan er nog veel meer, maar het lukt me niet om daar ook een print van te maken.

Zoals je ziet, is het niet mogelijk om hier ook automatisch verbinden aan te klikken.

Het printscreen lukte meteen, maar het bijvoegen vanuit Paint vond ik lastig, maar hopelijk is het gelukt.

Nu maar weer afwachten. Ik weet in iedere geval wel, hoe ik handmatig moet verbinden.

Groetjes, Leny

post-17990-0-39062400-1428588008_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Nee, er is niets om op te klikken. Ik kan alleen verbinding maken. Verder is er geen hokje, waar ik een vinkje kan zetten.

Het is raar, gisteren heb ik die screenprint gemaakt, dat wilde ik nu weer doen, om te laten zien, hoe het eruit zag, maar het werkt niet meer. Hoe zou dat kunnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je naar het netwerkcentrum gaat, zie je afbeelding bericht 23.

Daar op je verbinding klikken, ergens staat die instelling weet alleen niet juist hoe ik jouw tot daar krijg.  :(

 

Leden die Windows 7 gebruiken kunnen hier misschien de juiste richting vermelden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open het netwerkcentrum en klik aan de linkerkant op draadloze netwerken beheren.

Dubbelklik dan op jouw netwerk om het venster eigenschappen te openen.

Op de tab algemeen zie je nu 3 vakjes om aan te vinken.

Vink het bovenste en het onderste aan en het middelste uit.

Klik op OK

 

Als je nog andere netwerken ziet, mag je daar het volgende mee doen.

 

Dubbelklik er op om het venster eigenschappen te openen.

Doe alle vinkjes weg en klik op OK.

 

Herstart daarna de pc en nu zal enkel je eigen netwerk nog automatisch verbonden worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.