Ga naar inhoud

Geen beeld op laptop


Eva_02

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik start zonet mijn laptop (van dec 2014, Acer Aspire) op en krijgt een zwart scherm.

Ik snap er niets van, ik zie geen reden waarop het opeens niet werkt. Ik gebruikt de laptop dagelijks voor mijn job als leerkracht, gisteren ging alles normaal.

Ik druk op de aanknop, zie WEL een scherm van "Acer blabla" en dan moet ik normaal mijn inlogpagina krijgen om op mijn account te komen, maar niets.

Ik kan mijn muis zien bewegen.
Ik kan het icoontje zien als ik volume wijzig.
Ik kan het icoontje zien als ik schermhelderheid wijzig.


Hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb mijn laptop eens 'verkeerd' afgesloten: batterij eruit, netstroom aangesloten, opstarten en dan kabel eruit getrokken. Waarschijnlijk fout op meerdere niveaus, maar nu heb ik terug scherm!

Zijn er tips om te voorkomen dat mij dit nog eens overkomt?

Ik heb gehoord dat Windows 8 er een beetje bekend om is. Iets over 'snel opstarten' afzetten?

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

w8 heeft de nare gewoonte om rond af- en aanzetten uitgebreid in de weer te gaan met updates.

op zich niet zo erg, maar wel erg dat zulks gebeurt bij zwart scherm, zonder melding dat ie aan het updaten is.

dat kan soms wel een kwartier duren, in elk geval lang genoeg om behoorlijk vertwijfeld te geraken.... 

wellicht heeft zich dat nu bij jou voorgedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.