Ga naar inhoud

BSOD tijdens videogames


Quantum

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb tijdens het gamen eens mijn antivirus uitgezet. Nog steeds krijg ik de bluescreens maar in bluescreenview is nog steeds niets te vinden. Op de bluescreen zelf stond er iets over hardware en drivers, zou slechte hardware aan de basis kunnen liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was geen log gemaakt door RegSrch.

 

Windows start opnieuw op bij een systeemfout zoals een blauw scherm. Schakel dit uit zodat je tijd hebt om de foutmelding te lezen.
Combineer [Windows-toets & r] ➟ typ:control sysdm.cpl,,3
Klik op Instellingen in het vak Opstart- en herstelinstellingen
Haal het vinkje weg bij De computer automatisch opstarten

Hef ook het laten updaten van de stuurprogramma's door Windows Update op door het volgende te doen:
Combineer [windowstoets &r] ➟ typ: controlsysdm.cpl,,2
Klik op Instellingen voor stuurprogramma's op Windows Update
Klik hier de optie: nooit stuurprogramma's downloaden wanneer ik een apparaat aansluit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is up-to-date. Blijf deze BSOD's krijgen. Heb ondertussen al Windows opnieuw geïnstalleerd en Kaspersky is vervangen door een ander antivirus. Na dit alles blijven de BSOD's. Ondertussen ook memtest geprobeerd en daarbij werden fouten gemeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.