Ga naar inhoud

Beperkte internettoegang


dhoeken

Aanbevolen berichten

Net toen de ontknoping van je probleem in Windows 8.1 in de lucht hing besloot je over te stappen naar WIndows 10: een besturingssysteem dat je niet echt als stabiel en vrij van bugs kan bestempelen ... integendeel zelfs. :(

 

Juist nog eventjes gecheckt bij Acer Support: er zijn ook nu nog altijd geen drivers voor Windows 10 op een Aspire Aspire E1-571G beschikbaar.

 

Wat weten we op dit moment niet zeker: of het probleem veroorzaakt wordt door je draadloze netwerkkaart zelf en of het probleem wordt veroorzaakt door het samenspel hardware / drivers / Windows.

 

Wat weten we op dit moment wel zo goed als zeker: dat je een werkende draadloze internetverbinding hebt via de WiFi-stick.

 

In Windows 10 lopen we dus vast ... of we in Windows 8 of Windows 8.1 zouden vastlopen kunnen we op dit moment niet meer achterhalen, tenzij je - na het aanmaken van een image en bijhorend opstartmedium - terug zou keren naar de fabrieksinstellingen om dan opnieuw alles te bekijken ?

 

Die keuze laat ik aan jou ... mocht de grootte van de WiFi-stick je storen dan kan je deze vervangen door een compacter model dat je eventueel in de winkel kan testen voor je tot een eventuele aankoop over gaat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel, nog steeds hetzelfde het werkt prima met de USB.

Ik ben van plan me een kleinere USB aan te schaffen tot ik dan verder kan met de drivers. 

 

Ik ga dus geen fabrieksherstel uitvoeren momenteel. Dus ik denk dat we pas verder kunnen met dit topic wanneer de driver er is. 

 

Alvast hartelijk bedankt.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.