Ga naar inhoud

Beperkte internettoegang


dhoeken

Aanbevolen berichten

Heb zonet alles uitgevoerd. 

 

Ik moet wel zeggen dat de installatie niet lang duurde. 

Ik ga hier een berichtje plaatsen, nu vlak na de installatie, en dan straks eens kijken hoe de laptop reageert op de wifi versterker

 

Nu net na de installatie ziet alles er naar behoren uit, ik kan opnieuw wifi-signaal ontvangen zonder gebruik te maken van de wifi-versterker. Dit kon niet, met de vorige driver. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet opnieuw op men woorden terug komen. De eerste 2 à 3 minuten is alles goed, maar dan begint alles opnieuw. 
De pc vertelt me dat ik volledig signaal heb (5 streepjes) maar tevergeefs web pagina openen lukt niet. 

 

Dit zowel met als zonder wifi versterker. Dus principe zijn we niets opgeschoten, zelfde probleem als hiervoor, de driver heeft geen goed en geen kwaad aangericht.

 

ik overweeg een systeem herstel, dan kan ik tenminste nog internetten zonder wifi versterker. 

 

want momenteel moet ik steeds men internetkabel inpluggen (weliswaar in deze versterker) 

 

hebben jullie nog opties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

een Dlink heb ik nog liggen. 

 

dit model : https://www.google.be/search?q=Dlink+usb&espv=2&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIlYjam9PGxwIVQtMaCh0ceglI#imgrc=C4sbUwGlc9tjpM%3A

 

Moet ik hiervoor software installeren? Het is echter al een tijdje geleden dat ik hiermee gewerkt heb, en de handleiding en dergelijke is ook niet meer te vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.