Ga naar inhoud

Outlook 2010 kan niet alle mail ontvangen


Cil

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Om maar meteen met de deur in huis te vallen hierbij mijn probleem. Ik ontvang in mijn Outlook 2010 nieut van iedereen een mail. Even het eerste voorbeeld. Ik heb me net bij dit forum gemeld en zou een mail ontvangen voor bevestiging. Deze komt dus ook al niet in Outlook binnen. Log ik in op mijn webmail, dan zie ik daar de mail wel staan. Ik heb zelf het idee dat alles wat in mijn adresboek staat wel arriveert maar geen andere mail. Het is erg lastig om steeds naar de webmail te moeten omdat je denkt mails te missen. Wie heeft een tip?

Eerst dacht ik dat het laf aan Outlook 2007, dus heb toen 2010 Office 365 geinstalleerd. maar zonder resultaat. Als ik nu het mailadres van dit forum in mijn contact personen zet, krijg ik ongetwijfeld de mail Wel binnen in Outlook

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb je in Outlook wel een correct e-mailaccount aangemaakt?

Zijn er regels aangemaakt in Outlook?

 

Met welk soort account werk je om e-mails te ontvangen? Telenet, Skynet,....?

 

In je bericht staat vermeld 2010 Office 365. Over welke versie gaat het eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Email account moet toch goed zijn, anders ontvang ik toch geen andere mails? Ja er zijn regels gemaakt, Maar die heb ik ook al een keer allemaal weer verwijderd, en nadat ik van contactpersonen mail ontving weer nieuwe regels toegevoegd.
Ik gebruikt 2 account de 1e is kpnmail.nl de andere van mijn domeinnaam cilia1.nl van xchangekpn.nl

Omdat ik via mijn werk van de clouddiensten gebruik mag maken heb ik ook Office 2010 Outlook kunnen installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens , je reactie komt dus ook niet in de Outlook, maar nog steeds in de webmail alleen.. Welk adres kan ik in mijn contactpersonen toevoegen om te kijken of deze dan wel in Outlook binnen komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak gebruik van Outlook 2010, en heb daarin mijn 2 account toegevoegd.

een van pop met kpnmail.nl en smtp kpnmail.nl

en de andere met pop.kpnxchange.com en smtp.kpnmail.nl

 

Dus een Outlook in gebruik.
Ik moet je eerst vertellen, dat toen ik door de pc man een nieuwe w7 op mijn pc had laten zetten ik nog geen Outllok 2010 had, toen heeft hij deze geïnstalleerd met mijn gegevens welke op outlook stonden maar Windowsmail geactiveerd.
Ik wilde dat niet toen heeft hij het overgezet op Outlook 2007.
Toen ik merkte dat ik niet alles ontving heb ik 2010 erop gezet.
Ik krijg bij het opstarten van de pc ook heel regelmatig een popup in beeld, welke ik niet begrijp. Ik zal deze toevoegen.
Jouw reactie van net kreeg ik dus net eerst via de mobiel binnen, toen ik de pc ging opstarten, meteen Outlook geopend, maar geen reactie, toen naar Webmail, daar stond hij wel.

 

post-31234-0-86904000-1431535264.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Stelt het probleem zich in het kpn of ....?

 

 

Op bovenstaande kwam nog geen antwoord. Dus via welk e-mailadres krijg je de e-mails niet binnen in Outlook?

 

Welke office versies staan momenteel nog op je computer?

 

Voer ook onderstaande uit.

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is alvast niet zo dat je standaard eerst contactpersonen moet invoeren in Outlook om een e-mail te ontvangen.

 

Je probleem zit ofwel bij het aangemaakte account, de aangemaakte regels of instellingen op je webmail.

 

Stuur als test eens een e-mail naar je zelf vanuit Outlook met het emailadres waarvan je geen e-mails ontvangt in outlook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.