Ga naar inhoud

Spy hunter niet te verwijderen


Aanbevolen berichten

heb spy hunter geïnstalleerd met de bedoeling Reimage te kunnen verwijderen.

resultaat: geen van beiden verwijderd, zit wel met spy hunter opgescheept.

Heb al op alle manieren geprobeerd:

via windows progr. verw.: kom steeds uit op een www voor de volledige versie aan te kopen.

Heb ondertussen ze wel al gedesactiveerd + heb ook al geprutst in mijn verkenner!

maar zie in mijn program files ze nog altijd staan. Ze hier volledig verwijderen naar prullebak zal wel geen goede oplossing zijn?

Heb ook al fixit geprobeerd en cclean.

maar zie ze daar niet meer staan.

kan er mij iemand helpen maar ben wel bang om nog meer stommiteiten uit te halen ,met hulpprogrammaatjes.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Claudine,

voer onderstaande uit en plaats dan je logje.

Als het er staat verwittigen we degenen die er weg mee weten :-)

 

 

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen


  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de

. aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
{B922D405-6D13-4A2B-AE89-08A030DA4402};c
C:\Program Files (x86)\pdfforge Toolbar;fs
{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233};c
{E5FADD97-EAC5-47F0-9060-E012DC22F2F8};c
Application Updater;d
C:\Program Files (x86)\Application Updater;fs
C:\Program Files\Enigma Software Group;fs
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{B922D405-6D13-4A2B-AE89-08A030DA4402}];r64
C:\Program Files (x86)\TNT2;fs
C:\ProgramData\Wondershare;fs
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\SearchSettings];r64
C:\Program Files (x86)\AVG Nation toolbar\vprot.exe;f
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\vProt];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupfolder\C:^Users^Claudine^AppData^Roaming^Microsoft^Windows^Start Menu^Programs^Startup^hqghumeaylnlf.lnk];r64
C:\ProgramData\{db390d1a-c5ab-41ab-db39-90d1ac5a346b};fs
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
""=-;r64
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r64
"AppInit_DLLs"=-;r64
C:\Users\Claudine\AppData\Roaming\Enigma Software Group;fs
C:\Windows\system32\drivers\EsgScanner.sys;f
C:\ProgramData\E1864A66-75E3-486a-BD95-D1B7D99A84A7;fs
C:\Windows\Reimage.ini;f
C:\Users\Claudine\AppData\Roaming\Optimizer Pro;fs
C:\ProgramData\87737dd0-ad90-4193-bd48-336966b8d777;fs
C:\Program Files (x86)\Record Page;fs
C:\ProgramData\{db390d1a-c5ab-41ab-db39-90d1ac5a346b};fs
C:\Users\Claudine\AppData\Roaming\{950EB46C-6AC7-4ACC-AB36-9A6A77C08B6A};fs
C:\Users\Claudine\AppData\Roaming\Wondershare Video Converter Ultimate;fs
C:\Windows\SYSWOW64\WSCM64.dll;f
C:\Windows\SYSWOW64\WSCM32.dll;f
C:\ProgramData\Wondershare Video Converter Ultimate;fs
C:\Program Files (x86)\AVG Nation toolbar;fs
C:\Program Files (x86)\DealPly;fs
SpyHunter 4 Service;s
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan
  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was wat bang om zoek.exe te installeren (waarschijnlijk ten onrechte) maar heb de laatste dagen zo danig veel repartie tools geprobeerd (waaronder spy hunter) die daarna voor problemen zorgden.

Heb het addertje onder het gras toch ontdekt en kunnen repareren.

Misschien kan ik hiermee iemand anders helpen die  met het verwijderen van spy hunter problemen heeft.

 

Je moet het nl verwijderen met het installatieprogramma van spy hunter (had ik al geprobeerd )

in de laatste fase kom je steeds uit op een spetterende reclame om het aan te kopen. dus deed ik steeds het venster dicht.

Als je goed kijkt zie je onder de grote groene knop om te downloaden in kleine letters

"neen dank je"

wanneer je hierop klikt ben je het programma kwijt !!!

 

ik kon wel juichen en vloeken (op mijn eigen) !

dat ik dat niet eerder gezien had. wel  zeer dubbelzinnig van de softwareproducent om het zo te spelen.

 

grote dank aan bovenstaande helpers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd: ik durf het niet goed. Ga toch eerst afwachten hoe rustig het is in mijn PC. Maar ik hou je goede raad in het achterhoofd.

Zal nu maar dit onderwerp afronden. Misschien kom ik toch tot de conclusie van je raad op te volgen.

Bedankt voor alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In tegenstelling tot je euforie, moet ik je helaas melden dat Spyhunter nog niet volledig van je PC is. Met de opdracht die hierboven is gegeven zou dat wél het geval zijn, dus is het best deze alsnog uit te voeren. Bang hoef je daarvoor niet te zijn: zoek.exe is een programma dat al X-duizenden keren zonder problemen is gebruikt. En het grote voordeel ... Spyhunter zal er écht mee verwijderd worden van de PC. De makers van Spyhunter - Enigma Software - zijn niet zo vriendelijk geweest om de klanten die in hun verkooppraatjes trappen, ook nog een simpele oplossing aan te bieden om van het programma af te raken. Niet écht netjes ... maar daar kennen we ze voor :(

 

En verder zit er nog andere rotzooi op de PC, die we meteen ook mee opruimen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.