Ga naar inhoud

BSOD : DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL


Bladerunner

Aanbevolen berichten

Blijkbaar is de fix van voorheen toch neit goed uitgevoerd en dus gaan we die ook nog eens doen.

 

Jij moet de X64 fix nemen.

  1. Download SFCFix.exe (by niemiro) and save this to your Desktop.
  2. Download SFCFix.zip from one of the below links, and save this to your Desktop. Ensure that this file is named SFCFix.zip – do not rename it.
  3. If you have a x64 machine download this version: SFCFix (x64 fix)
  4. If you have a x86 machine download this version: SFCFix (x86 fix)
  5. Save any open documents and close all open windows.
  6. On your Desktop, you should see two files: SFCFix.exe and SFCFix.zip.
  7. Drag the file SFCFix.zip onto the file SFCFix.exe and release it.
  8. SFCFix will now process the script.
  9. Upon completion, a file should be created on your Desktop: SFCFix.txt.

Bron: thetechcookbook.com

 

Voeg het bestandje SFCFix.txt als bijlage toe aan een volgend bericht.
Voer na de fix opnieuw een sfc scan uit en voeg ook het bestand sfcdetails toe aan je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

SFCFix.txt

 

 

Hoi Kweezie,

 

Ik heb het opnieuw uitgevoerd de SFCFIX met de x64 uitvoering eroverheen.

Ging goed en snel volgens mij.

Begrijp het rapport alleen niet echt.

 

Daarna heb ik de SFC scan gedaan en deze was nu in orde, ik kreeg de melding:

De verificatie is 100% voltooid en er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden. Hiervan heb ik dus geen rapportje.

 

groet

Marcel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20150617 bsod.txt

 

 

Kweezie

 

tja weer opstartproblemen, vanochtend na die sfcscan vannacht. Ik weet niet of je alleen laatste bericht leest, want dan moet je vorige bericht nog even openen m.b.t. sfctxt file.

 

zojuist dus bij eerste keer aanzetten liep hij vast, bij tweede keer ook en zag je gestreept beeld en bij derde keer na 10 minuten een BSOD.

BSV rapport heb ik toegevoegd.

 

groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-27439-0-69342800-1434544063_thumb.pAMD Catalyst report.txt

 

 

Hi Kweezie,

 

Het ging redelijk met de link van AMD, het controleprogramma gaf aan dat er 2 pakketten geiinstalleerd moesten worden, hier voor gekozen maar er ontstond een foutmelding uiteindelijk. Melding gaf aan dat er AMD CIM installatiepakket mistte.

Op de site van AMD kwam ik op een detectie/analyse programma van hun, precies hetzelfde als die van jou maar dan ouder of juist nieuwer vermoed ik.

 

Dit programma gaf aan dat er veel geiinstalleerd moest worden, daartussen zag ik ook iets met Microsoft visual C++ dat ik ooit verwijderd heb. In ieder geval ik heb gekozen voor alles(eerst herstelpunt nog gemaakt) en bij laten werken, nu kreeg ik de melding dat alles gelukt was en een rapport daarvan.

 

Bijgevoegd vind je het rapport en een snap van wat er bijgewerkt is.

Nu ga ik even herstarten en kijken maar weer even aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

attachicon.gifAMD Catalyst 2.PNGattachicon.gifAMD Catalyst report.txt

 

 

Hi Kweezie,

 

Het ging redelijk met de link van AMD, het controleprogramma gaf aan dat er 2 pakketten geiinstalleerd moesten worden, hier voor gekozen maar er ontstond een foutmelding uiteindelijk. Melding gaf aan dat er AMD CIM installatiepakket mistte.

Op de site van AMD kwam ik op een detectie/analyse programma van hun, precies hetzelfde als die van jou maar dan ouder of juist nieuwer vermoed ik.

 

Dit programma gaf aan dat er veel geiinstalleerd moest worden, daartussen zag ik ook iets met Microsoft visual C++ dat ik ooit verwijderd heb. In ieder geval ik heb gekozen voor alles(eerst herstelpunt nog gemaakt) en bij laten werken, nu kreeg ik de melding dat alles gelukt was en een rapport daarvan.

 

Bijgevoegd vind je het rapport en een snap van wat er bijgewerkt is.

Nu ga ik even herstarten en kijken maar weer even aan.

 

 

 

 

20150617 2 bsod.txt20150617 3 bsod.txt

 

pff gelijk weer 2 bsod's om mn oren, grrrr maar heb wel het idee dat het ermee te maken heeft met die videodrivers.

Nou zag ik bij AMD de optie dat ik de chipsetdrivers moest/kon updaten, wat vind jij hiervan?

 

groeten

 

Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de chipsetdrivers kon ik downloaden maar niet installeren, kreeg

eerst een waarschuwing dat het bestand weinig gedownload wordt, misschien onbetrouwbaar is met verschillende opties en gekozen voor doorgaan.

Daarna een foutmelding dat het niet geiinstalleerd kan worden, erg vreemd.

Kan wel eens kijken bij Acer Aspire x3812

 

of heb je een beter idee nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de chipsetdrivers kon ik downloaden maar niet installeren, kreeg

eerst een waarschuwing dat het bestand weinig gedownload wordt, misschien onbetrouwbaar is met verschillende opties en gekozen voor doorgaan.

Daarna een foutmelding dat het niet geiinstalleerd kan worden, erg vreemd.

Kan wel eens kijken bij Acer Aspire x3812

 

of heb je een beter idee nog?

 

 

 

 

 

post-27439-0-96378300-1434620940_thumb.p

 

 

 

Lekker zeg ,

 

bij Acer kan je een DriverScape Toolkit installeren, maar om alles bij te werken moet je abo nemen.

Bij het scannen zegt t wel dat er eea mist.

Zie het bijgevoegd bestand.

De lijst is ietwat langer.

 

groet

 

Marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.