Ga naar inhoud

Microsoft laat Windows-gebruikers Windows 10 reserveren


Gast fcbbrugge

Aanbevolen berichten

Ik had problemen en verwarring door Microsoft account. Nu heb ik een administrator account aangemaakt (een zogenaamd lokaal account). Ik meld me de eerste keer aan met dit account en zie het Windows 10 update logo direct staan.

 

Dus blijkbaar kon ik het zien of uitvoeren als ik aangemeld was met een Microsoft account.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Als je dat wilt dan moet je ervoor zorgen dat je eerst een update verwijdert. Daarna zorg je ervoor dat diezelfde update niet meer wordt aangeboden.

Het gaat om deze update: Update voor Microsoft Windows (KB3035583)

 

De volledige uitleg vind je hier: http://www.computeridee.nl/nieuws/verwijder-de-melding-om-windows-10-gratis-te-reserveren/

 

(fcbbrugge was net even eerder met plaatsen van zijn bericht)

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdelijk geen Windows 10 Previews meer

 

Om zich optimaal voor te bereiden op de nakende lancering van Windows 10, heeft Microsoft het Windows Insider-programma stopgezet.

 

Windows 10 komt eraan en dat heeft zijn gevolgen. Onnoemelijk veel mensen zitten al weken, misschien zelfs maanden, te wachten op de lancering van “het laatste grote besturingssysteem ooit”. Vorige week berichtten we dat het nieuwe besturingssysteem eindelijk klaar was voor lancering. Nog eerder bleek echter dat niet iedereen op 29 juli meteen zal kunnen genieten van een gratis upgrade.

 

De volgende stap in het grote releaseplan is het (tijdelijk) stopzetten van Windows Insider updates. Gabe Aul, verantwoordelijke voor het Insider-programma, liet gisteren verstaan dat er geen ISO-bestanden meer worden vrijgegeven tot na de release. Concreet betekent dit dat mensen die zich op het programma hebben ingeschreven en momenteel een Windows Preview draaien, zich niet moeten verwachten aan nieuwe updates tot 29 juli.

 

Op die dag krijgen zij – als eersten, indien voldaan aan de voorwaarden – een officiële release-versie. Ze krijgen dan de ‘finale’ versie binnen via Windows Update, en niet via het Insider-programma. Na de officiële release herneemt Microsoft zijn Windows Insider-programma om verdere updates te toetsen aan zijn testpopulatie.

 

Microsoft is immers reeds bezig aan een volgende grote update van zijn besturingssysteem. Dit project draagt de codenaam ‘Redstone’ en zal vermoedelijk beschikbaar zijn in oktober of begin 2016. Tegen dit punt wil Microsoft Windows 10 up and running hebben voor alle PC’s en tablets.

 

Bron: zdnet.be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.