Ga naar inhoud

Windows 10


agie

Aanbevolen berichten

Vandaag kreeg ik een melding voor een gratis upgrade van microsoft naar windows 10 wanneer deze in juli beschikbaar is.

Ik vraag me af of het verstandig is om er even mee te wachten omdat ik niet weet of dit  goed zal werken.

Graag jullie mening! :winked:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan je wel opgeven als geïnteresseerd (indien dit het geval is), dan ben je administratief in orde om Win 10 te ontvangen op 29 juli of later. Ben je niet geïnteresseerd kan je dit ook zo laten en verder gaan met je bestaande OS door niet te reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder kosten zal je (vermoedelijk) wel terug kunnen naar je Windows 8.1 ... of dat op een eenvoudige manier zal gaan, moet nog blijken in de praktijk. Als we eens zo ver zijn, moet dat wel duidelijk worden. Nu is het eerder gokken dan zeker weten. Maar - in de meeste gevallen - is het niet altijd eenvoudig om een stap terug te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.