Ga naar inhoud

Wat heb ik nodig?


Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

 

Ik ben hopeloos op zoek naar iemand die me kan zeggen wat ik precies nodig heb om deze hard drive to kunnen koppelen aan mijn desktop. Deze komt van men laptop, hij start niet meer op. Aangezien ik zo snel mogelijk aan documenten van op mijn laptop moet komen is dit de beste oplossing denk ik? Of niet? Mijn BIOS zou stuk zijn... Whatever that may be. Zou iemand me kunnen zeggen wat ik precies moet hebben en wat mij dit zou kosten.

 

Verder info. In mijn desktop komen er uit de power supply allemaal kabeltjes. Sommige kabeltjes steken in het moederbord andere hangen los. Diegene die loshangen, het uiteinde bestaat uit een witte knop. deze witte knop is een soort van rechthoek waar 4 gaatjes in zijn. Deze knop is alleen veel te groot om aan te sluiten op deze hard drive.

 

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Alvast bedankt!

post-27598-0-95488000-1434053220_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Hermione,

 

Hetgeen waarnaar je op zoek bent is een kabeltje dat SATA omzet naar Molex, zoals deze :

 

https://www.alternate.be/DeLOCK/Power-Molex-SATA-Kabel/html/product/1138163?tk=7&lk=8010

 

Verder heb je een gewone SATA kabel nodig om de schijf op je moederbord aan te sluiten.

 

Mvg,

aangepast door Asus
reclame verwijderd !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vermelden van een link naar je webshop mag enkel als je daar uitdrukkelijke toestemming voor hebt van de beheerders en dat is niet het geval.

Met Azerty hebben we afspraken dat als de gebruikers via PCH een bestelling plaatsen ze in ruil van een korting kunnen genieten.

En als er gelinkt wordt naar een webshop is dat naar een product of een winkelwagen die iemand heeft samengesteld voor een gebruiker.

We linken dus nooit en alleen enkel naar een webshop.

 

Indien we nog een bericht-met-verwijzing-naar-je-webwinkel ontdekken, gaat je account op slot. Het mag ondertussen wel duidelijk zijn, wat het standpunt van ons forum hieromtrent is !

Link naar reactie
Delen op andere sites

HermioneLangsdorff,

 

Als je binnen dit topic geen verdere vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.