Ga naar inhoud

kmode exception not handled


Kreox

Aanbevolen berichten

Onderstaande vragen werden er gesteld maar er kwam geen antwoord op

 

De Windows installatie dateert van 10/03/2015... zelf geïnstalleerd of......?

Je gebruikt AVG maar ook AVG TuneUp en die laatste ben je beter kwijt dan rijk. Dus verwijderen zou ik zeggen.

Schakel ook de functie harde schijf uitschakelen en slaapstand eens uit, wat levert dat op?

 

 

 

Voer ook onderstaande uit.

 

Download en installeer Blue screen view.
Start Blue Screen View op. 
Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand). 

Selecteer het eerste bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A 
Klik vervolgens op File (Bestand) en daarna op Save Selected Items (geselecteerde items opslaan) (Ctrl+S) 
Sla het bestand op je bureaublad op. 
Voeg nu het bestand als 
bijlage toe aan je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Windows installatie dateert van 10/03/2015... zelf geïnstalleerd of......?

Je gebruikt AVG maar ook AVG TuneUp en die laatste ben je beter kwijt dan rijk. Dus verwijderen zou ik zeggen.

 

 

 

Op bovenstaande kwam volgens mij of ik lees er over heen nog altijd geen antwoord.

 

Zijn ook alle noodzakelijke correcte drivers voor hardware geïnstalleerd?

 

 

Voer ook de twee onderstaande zaken uit.

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 

Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'

Klik vervolgens in de linkse kolom op Register” en klik op ‘Scan naar problemen”

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 

Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 

Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding. 

 

 

Doe eens een geheugentest met Memtest86+.

 

Alle informatie hierover vind je in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ccleaner betreft een kopieer fout van mij, mijn excuses.

 

Naast memtest uit bericht 8 mag je onderstaande zaken nog uitvoeren.

 

Test je harde schijf eens met HD Tune:

Download HD Tune en sla het bestand op.

Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.

HDTune-error-scan.png

Vervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start (je dient GEEN vinkje te plaatsen bij Quick scan).

De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.

Wat is het resultaat van deze test?

Maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen .

 

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.