Ga naar inhoud

aankoop snelle laptop (tips?)


Aanbevolen berichten

Ik ga deze laptop kopen voor mijn neef:

http://www.tones.be/...51jk-cn272h-be1

 

voor de prijs van 1144,99

 

de hdd krijg ik mee, maar ze kunnen hem ook in een behuizing steken. Zou ik dit doen? De behuizing kost 30 euro. Is dit een eerlijke prijs voor een behuizing? Die hdd kan ik dan gebruiken als externe harde schijf op mijn pc?   De hdd erin laten zitten én ssd bijsteken in die laptop zal niet gaan zeker?

 

Is 30 euro een redelijke prijs voor een behuizing (van een hdd van 1 TB)? En in de laptop is wlijk te weinig plaats om dat er bij te steken (die hdd)? Die 30 euro voor de behuizing zit niet in de 1144,99 euro. Dus als ik de hdd in een behuizing laat zetten is dat dus 1145 + 30 euro.

 

gaan ze misschien nog extra kosten vragen (werkuren) om de hdd in de behuizing te stoppen? ;)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Zo'n ASUS N551JK-CN272H-BE kost bij Tones €1079,99 en voor €1144,99 (prijsverschil = "amper" €65) heb je er een SSD van 250GB bij ? ... :hmmmm:

 

Weet je ook met welk merk en type SSD ze dan werken ? ...

asus N551JK-CN272H bij Tones    849,8675 * 21% BTW = 1028

samsung 250gb evo MZ-75E250   96,2321 * 21% BTW   = 96 + 20,20 = 116,2

herinstallatie w8.1 op ssd + drivers + updates: 0,0413 * 21% BTW = 0,04

 

= 1144 euro

---

 

ook Lian li-ex 10QB external usb 3.0 drive gekocht in behuizing : 24,7438 * 21%BTW = 30

komt er dus ook nog bij, maar oorspronkelijk ging het dus over die 1144 euro.

 

=  1175

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!

 

Het touchpad moet je wel gewoon worden, het zit precies los maar dat zal zo zijn?

Vind het wel spijtig want de latop kost genoeg! Buiten het touchpad is hij zeer snel (dat mag ook wel met de hardware). Alleen dus de touchpad. In sommige reviews van deze laptop komt dit ook als nadeel. Ik weet niet of ik er iets kan aan doen. Het touchpad zit niet stabiel; het zit los? Of is dit zo om rechts te kunnen klikken. Ik ben nog die oude Dell-laptops gewoon, die nog een aparte knop hadden voor rechtsklik (onder de touchpad).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga volgende week 's avonds met de laptop bezig zijn en dit testen en desgevallend weer eens wat mails sturen naar de winkel of direct langsgaan. Maar het hoort erbij denk ik, is eigen aan alle asus laptops dat het touchpad (plaatje) een beetje beweegt, ben ik zeker niet gewoon. Is dit zo bij alle laptops dat dit plaatje een beetje beweegt (om te kunnen rechtsklikken moet het plaatje toch bewegen?). Ik ben alleen een heel oude Dell laptop gewoon waar de knoppen voor rechtsklikken nog apart onder de touchpad stonden. Ik ga er werk van maken en volgende week (opnieuw) testen. Er mag eigenlijk niks mankeren aan zo'n dure laptop.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga het binnen enkele dagen testen als die pc klaar is. (zie ander topic).

Nu denk ik erover om een laptopmuis aan te schaffen voor die laptop, zo van die kleine laptopmuizen. Bestaat dat? Dus iets dat ook draagbaar is. 

Bestaan er laptopmuizen? Natuurlijk, maar ik bedoel die je ook kunt meenemen onderweg. 

 

Misschien een draadloze?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.