Ga naar inhoud

Computer valt uit, probeert opnieuw op te starten maar lukt niet.


royieeee

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

ik heb op 10/6/15 een nieuwe pc gekregen, mooi ding! Ik zat tegen een probleem aan te lopen die inmiddels verholpen is. Ik kon geen CD-Roms in mijn pc doen, op een of andere manier pakte hij de cd's niet (lag niet aan de cd's) Dit is dus verholpen, maar daarna loop ik gelijk tegen een nieuw probleem aan. Ik zit lekker te gamen (ik heb een game-pc), opeens valt mijn pc uit. (had ik voordat dit probleem met de cd-roms was opgelost nooit) Naja ik denk kan wel eens gebeuren, ik druk hem weer aan. Nu ben ik even op vakantie geweest en loop ik weer tegen dit probleem aan. De computer schakelt zich uit, fans en alles stopt, behalve de lampen. Daarna gaan de lampen uit,2 seconden later gaan de lampen weer aan en gaan de fans en alles ook weer draaien, ik krijg alleen geen beeld.

 

Iemand een idee?

 

Windows 8.1, 64 bit.

 

 

Groeten

 

(PS: Ik snap niet veel van computers, dus heb je vragen over de voeding of wat voor dingen ik allemaal in mijn pc heb vraag maar) 

 

Ik kan eventueel ook een filmpje maken mocht dit weer gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi royieeee,

welkom op PC-Helpforum.be. :)

 

Gezien het feit dat het over een nieuwe PC gaat is het aangewezen dat je zo snel mogelijk contact opneemt met de verkoper / leverancier voor een grondig nazicht / herstelling onder garantie ... maak zeker eerst een back-up al je persoonlijk materiaal.

 

Succes !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.