Ga naar inhoud

uitstel installatie w10


falstring

Aanbevolen berichten

op een van de pcs hier met 8.1, wordt de gereserveerde update naar w10 opgenomen als 'normale' update.

ik was van plan de update nog een (behoorlijk) tijdje uit te stellen, maar krijg slechts de keuze om dat ergens tussen nu en twee dagen te doen.... dat is toch iets anders dan veel belovende : 'u bepaalt zelf  het tijdstip'....

 

situatie is nu: als u de pc opnieuw opstart wordt w10 geïnstalleerd.

 

hoe kom ik daarvan af??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat u de keuze krijgt tussen nu en 2 dagen lijkt me vreemd. Staat dit er letterlijk?? Je kan normaal gezien op elk moment dat je wil de installatie beginnen. Je moet dan wel de juiste keuze maken als daarom gevraagd wordt.

 

Heb je toch per ongeluk gekozen om win10 te installeren en dus de installatie al bezig is, laat dit dan gebeuren. Je kan in Windows 10 terug naar Windows 7 (dit moet wel binnen de maand gebeuren) Deze functie is aanwezig in Windows 10. Deze "terugrol" kan wel enkele uren duren. Beter is misschien om dan een image terug te zetten als je die zou hebben.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

falstring, ik had hetzelfde als jij op een van mijn pc's: een desktop pc, die draait op Windows 8.1 Pro 32 bit.

De upgrade is al 6 keer mislukt, met steeds een andere foutcode.

Ik was het zat, startte de pc opnieuw op, ging direct naar Windows Update en gaf zelf opdracht tot 'Zoeken naar updates'.

Eén van die updates was: 'Bijwerken naar Windows 10'. Ik klikte op die update met de rechter muisknop en koos toen 'Verbergen'.

Dat is voor mij voorlopig de oplossing.

Misschien dat ik het over een maand nog eens probeer om Windows 10 te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.