Ga naar inhoud

Windows 10 downloaden


retlawv

Aanbevolen berichten

Hallo,

Op mijn pc staat onder in de taakbalk (windows vlaggetje) dat mijn PC klaar is om windows 10 te downloaden. Moet ik dat dadelijk downloaden of hoelang mag en kan ik wachten eer ik dat begin te downloaden.?

Graag zou ik nog even wachten omdat ik bang ben dat sommige programma's die nu op mijn pc staan (zoals photoshop, lightroom enz) in windows 10 niet meer zouden werken. Daarom had ik graag nog even gewacht om reacties te lezen of alle programmas

wel zouden werken op windows 10.

 

Alvast bedankt en fijne dag nog

Walter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt tot eind juli volgend jaar de tijd om te downloaden en te installeren.

 

Stel dat je het nu zou doen en je zou zelfs gaan upgraden: als win 10 je niet bevalt, kan je nog altijd (vanuit win 10) terugkeren naar je huidig systeem. Je kan het dus a.h.w. eens 'uitproberen' als je wil.

 

Langs de andere kant belet niets je van win 10 nu al binnen te halen (of als iso of op usb) en het voorlopig niet te installeren, maar je installatie (upgrade) pas uit te voeren als je er eens zin in hebt.

 

Zelf vond ik het makkelijkst van niet met die update te werken maar gewoon via het Media creation toolkit het upgradebestand binnen te halen.

Overigens beveel ik je win 10 aan, zelf ben ik er heel tevreden over.

 

(enne: wil je heel zeker spelen, dan maak je eerst een kloon van je huidig systeem: bevalt de 10 je dan toch niet (of heb je problemen) dan zet je gewoon met die kloon je huidig systeem even terug.

 

Bekijk het maar even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.