Ga naar inhoud

Probleen Avast GrimeFighter


Aanbevolen berichten

ik weet niet of ik mij mag moeien hiermee...maar wil dit toch even weten ( omdat ik hetzelfde tegenkom).

heb je antimalwarebytes??? shakel deze eens uit en kijk of je browser dan sneller gaat.

in mijn geval loopt mijn browser trager als "malware bescherming ","kwaadaardige website bescherming " aanstaat...op websites beweren ze dat  het niet

aan antimalwarebytes kan liggen,maar daar twijfel ik ten sterkste over.

want als ik het verwijderd had,liep mijn browser terug normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Twee ontwikkelingen die ik graag wil melden:

- ik heb een aantal dagen bijgehouden wanneer ik 'vastlopers' had. Het blijkt dat dit steeds gebeurt wanneer op de te openen pagina video's en/of een link naar muziek voorkomt

- vorige week las ik een waarschuwing voor een beveiligingslek voor Adobe Flash. Er was een advies dat (tijdelijk) uit te schakelen, hetgeen ik ook heb gedaan. Sinds dat moment zijn er geen 'vastlopers' meer.

 

Het lijkt erop dat Flash en Firefox elkaar 'bijten'.

Wat mis ik wanneer ik Flas niet meer instralleer ??

Of is er een andere mogelijkheid eea op te lossen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Adobe Flash Player is software van Adobe waarmee Flash-inhoud afgespeeld kan worden. Het zou volgens Adobe op 99% van de computers met een internetverbinding staan (waarbij dus mobiele apparaten zoals smartphones en tablets niet worden meegerekend).

 

Adobe Flash Player is freeware (closed source) en kan onder verschillende platformen werken, waaronder Windows, Mac en Linux. Op Linux is hiervoor is de PPAPI-uitvoering van Flash vereist die speciaal voor Google Chrome werd ontworpen. Een 64 bitversie voor 64 bitbrowsers is ook beschikbaar.

 

Flash maakt intern gebruik van swf-bestanden. Google Chrome beschikt over een ingebouwde Flash Player. Net als bij Firefox draait deze in een sandbox. YouTube is de grootste Flash-site wereldwijd, hoewel YouTube standaard de HTML5-videospeler gebruikt.

 


 

Ik zou hem lekker weglaten.

 

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Na vakantie en een besmetting met een vreselijk CTB Locker virus toch nog een (late) reactie:

- Flash weer ingeschakeld, na het lezen dat het beveiligingslek was gedicht; krijg die meldingen voor het inschakelen van een plu-in niet meer.

- ik houd toch nog die 'vastlopers'; kan dat toch niet aan Firefox en Flash liggen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor ongeveer 10 dagen m'n computer besmet met een CTB locker virus. Bij een lokale computer-shop hebben ze wel het virus kunnen verwijderen, maar helaas geen verloren gegane bestanden (mail, documenten en foto's) kunnen herstellen.

 

- Nog een idee over het terugvinden van met name documenten ??

- Via de producent van m'n fotoboeken (Blurb) kan ik de daarin gebruikte foto's weer opnieuw downloaden op m'n eigen computer. Daarvoor moet ik de speciale bestandsnaam-extensie van die foto's corrigeren in een jpeg-extensie.

Is er een mogelijkheid zo'n extensie wijziging collectief te laten doen (ieder van die ca. 10 fotoboeken bevat ca. 500 foto's)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.