Ga naar inhoud

Iomega?


nadiau

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

 

Jáááren geleden heeft mijn toenmalige ex ooit een Iomega externe netwerk schijf gekocht, 
Deze heeft echt altijd prima gedraaid zonder problemen.. 

 

Echter mijn laptop is vorig jaar ergens gecrashed.. Ik heb een nieuwe gekocht en wilde de schijf aansluiten. 

Het hoeft niet perce als netwerkschijf. Maar ik wilde gewoon even bij de bestanden en het een en ander overzette, 

 

Mijn nieuwe laptop herkent de schijf echter niet. 

 

Ik kan mij nog herinneren dat op mijn oude laptop iets stond van een "Iomega storemanager" of iets in die richting..

Ik weet niet of dat perce noodzakelijk is en dus de reden dat de schijf nu niet wordt gevonden. 

 

Ik heb al even gegoogled.. maar ik kan eigenlijk niets over Iomega meer vinden, althans geen officiele sites et drivers. Ik wil namelijk niet zomaar iets downloaden.. 

 

Hebben jullie enig idee wat ik hier nu mee kan doen? 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor beide reacties!

Ik zal straks na het werk kijken of ik daar iets kan downloaden.

Ik heb nu nog de oudere windows versie.. maar heb toevallig net een melding gekregen dat ik deze kan upgraden naar 10.

Nu heb ik nog de 8.1 versie geloof ik

Ik zou het echt even moeten dubbelhecken. Heb de laptop nog niet zo lang haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

controleer ook eens in schijfbeheer of de externe schijf daar zichtbaar is en voorzien van een stationsletter.

 

 

Nu heb ik nog de 8.1 versie geloof ik

 

 

 

Schijfbeheer bereik je in Windows 8 (.1) snel via een snelmenu. Gebruik de Windows + X toetsencombinatie om in het snelmenu dat je dan krijgt schijfbeheer te selecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even ter update!

De schijf is opeens gevonden..

 

géén idee wat het nu uiteindelijk was.. én of het blijvend is.. maar daar ga ik dan toch maar even vanuit

Ik heb de downloads geinstalleerd van Lenovo, maar kon niets vinden
Toen ik net de pc wilde uitzetten om het op te geven stond de schijf er plotseling weer bij! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.