Ga naar inhoud

Ethernet controller heeft geen stuurprogramma


james48

Aanbevolen berichten

Als je de kaart terug in je pc stopt zal er na het opstarten automatisch een driehoekje/ uitroepteken bij het apparaat staan.

Dat is normaal als er geen drivers vanuit Windows beschikbaar zijn of er geen drivers geïnstalleerd zijn.

Na de installatie van de drivers zou dit driehoekje/ uitroepteken van alleen horen te verdwijnen.

 

De driver voor deze geluidskaart kan je hier downloaden, wil het niet van de eerste keer lukken dan probeer het later eens.

 

Pak het bestand na het downloaden uit, installeer de driver en hopelijk lost dit je probleem op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nu bestaat de mogelijkheid dat je geluidskaart defect is, dan zou het handig zijn om te weten of deze werkt op een andere pc.

Werkt ze op een andere pc kan misschien een BIOS update het probleem verhelpen.

Maar als je niet zeker weet of ze defect is of niet zou ik geen BIOS update door voeren want hier hangt altijd een risico aan vast mocht een update misgaan.

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dasle, bedankt voor je inzet, ik heb Alternate zojuist opgebeld, en die adviseerde mij om de geluidskaart terug te verzenden, echter alleen met de originele verpakking. Daar ik niet alle doosjes bewaren kan heb ik mij er bij neer gelegd. Ik vraag me af of het trouwens veel nut heeft om een geluidskaart aan te sluiten als er toch al een geluidskaart ingebouwd is in het moederbord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een vergelijkende test lees > http://nl.hardware.info/reviews/2610/25/16-intel-x79-socket-2011-moederborden-review-geluidskwaliteit dan zit het moederbord qua onboardgeluidskaart

telkens bij de top 3 van 16 geteste moederborden in deze klasse. Je hebt dus een prima geluidskaart aan boord.

Dus het nut van een extra geluidskaart zie ik niet gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.