Ga naar inhoud

Ethernet controller heeft geen stuurprogramma


james48

Aanbevolen berichten

Clarkie, ik heb via Systeemherstel de computer weer terug gezet, Gigabyte file geïnstalleerd, daarna de de controller verwijderd, computer opnieuw opgestart, maar helaas nog steeds het zelfde?

 

Ik heb ook in Apparaatbeheer op Stuurprogramma bijwerken geklikt, maar geen resultaat. bijlage

 

Ik heb wel een probleem, als ik Apparaten en printers opstart duurt het altijd erg lang, er komt dan een groene balk boven in de map? bijlage

 

Beste Clarkie, ik heb toch in bericht 14 antwoord gegeven op je vraag, de derde regel hierboven...

 

post-6974-0-54726700-1439958254_thumb.pn

 

Maar dat er een driehoekje bij het PC plaatje stond was mij niet eerder opgevallen, helaas. post-6974-0-19841400-1439958585.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

 

 

 

 

 

Open ook Netwerkadapters zodat je ziet welke hardware daar aanwezig is, maak er ook een printscreen van en plaats die in je volgend bericht.

 

Bovenstaande zou ik nog graag in het volgend bericht zien.

 

De naam GVDownloadAgent van Grass Valley K.K zegt je dat iets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen hardware expert en op zich heb je geen hardwareprobleem.... alles werkt blijkbaar.

Ik vraag me enkel af waarom die Draytek Virtual ppp adapter er tussen staat.

Om het raadsel omtrent dat stukje hardware waarmee een driver probleem zich stelt op te lossen ga ik de hulp van een hardware expert in moeten roepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi James,

 

Afgaande op de info die je vermeld in het begin van dit topic heeft je pc het volgende moederbord > GIGABYTE GA-X79-UD3.

 

Dit moederbord heeft enkel een Intel LAN adapter en geen Realtek LAN Adapter, dus de melding dat die Realtek Ntetwork Controller niet word gevonden toen je die driver wou installeren is niet zo vreemd.

Alle netwerkadapterrs zijn geinstalleerd, maar hier zit wel iets fout want ik vermoed dat het hier om andere hardware gaat maar voer eens het volgende uit.

 

Druk op de Windows + R toets en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.

Rechtsklik in apparaatbeheer op het onbekende apparaat en kies Eigenschappen.
Ga naar het tabblad Details.

hardwareids.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.

Onder Waarde: vermeld de gegevens in de eerste regel en post deze in je volgende bericht.

 

Tevens is het upgraden naar Windows 10 meermaals mislukt, had je hiervoor ook het probleem met deze melding of weet je dit niet precies?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.