Ga naar inhoud

Ethernet controller heeft geen stuurprogramma


james48

Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo Clarkie, dank je wel. Ik heb de driver geïnstalleerd, maar helaas geen resultaat. Ik heb ook nog de Controllor verwijderd, en opnieuw opgestart, maar helaas...

 

Ondertussen had ik zelf al tevoren gekeken op de site van Gigabyte en daar had ik een Driver gedownload, en precies op het moment dat ik wat verderop op Install moest klikken kwam jouw bericht binnen, en heb ik de installatie afgebroken en jouw bestand geïnstalleerd.

 

Nu heb ik tevoren een systeem herstelpunt gemaakt, en kan ik de installatie ongedaan maken?

 

Ik kan dan eventueel ook de Gigabyte versie proberen kunnen. Ik had toevallig ook installatie screenshots van de afgebroken installatie gemaakt, zie bijlage.

Ik wacht even af wat je er van vind.

 

Trouwens, ik heb ook installatie screenshots van het PC Helpforum bestand versie gemaakt, die stuur ik ook mee om te vergelijken.

Ethernet driver installatie van PC Helpforum op 16-8-2015.doc

Gigabyte Intel Lan driver installatie op 16-8-2015.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie, ik heb via Systeemherstel de computer weer terug gezet, Gigabyte file geïnstalleerd, daarna de de controller verwijderd, computer opnieuw opgestart, maar helaas nog steeds het zelfde?

 

Ik heb ook in Apparaatbeheer op Stuurprogramma bijwerken geklikt, maar geen resultaat. bijlage

 

Ik heb wel een probleem, als ik Apparaten en printers opstart duurt het altijd erg lang, er komt dan een groene balk boven in de map? bijlage

 

post-6974-0-68370600-1439757889_thumb.pn

post-6974-0-91021600-1439758189.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel vreemd dat je geen problemen hebt.

Heb je die foutmelding nooit eerder gehad?

 

 

 

Op bovenstaande kwam geen antwoord.

 

Clarkie, ik heb via Systeemherstel de computer weer terug gezet, Gigabyte file geïnstalleerd, daarna de de controller verwijderd, computer opnieuw opgestart, maar helaas nog steeds het zelfde?

 

 

 

 

Je installeert de driver en daarna verwijder je de hardware???? Lijkt me beter dat je als laatste de driver installeert of niet?

 

Klik met de rechtermuisknop op Ethernet- controller, van het venster dat je dan krijgt maak je een printscreen en ook van alle eventuele tabbladen, plaats die in je volgend bericht.

 

Open ook Netwerkadapters zodat je ziet welke hardware daar aanwezig is, maak er ook een printscreen van en plaats die in je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op onderstaande vragen die bovendien in meerdere berichten herhaald werden kwam nog altijd geen antwoord.

 

 

 

Het is wel vreemd dat je geen problemen hebt.
Heb je die foutmelding nooit eerder gehad?​

 

In het vorig bericht werd ook gevraagd om van alle tabbladen een printscreen te maken en in het volgend bericht te plaatsen. 

Plaats de afbeeldingen zoals in deze handleiding uitgelegd , zo hoeven we niet telkens een programma te openen om een afbeelding te bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.